باید قانونی برای کنترل سلاح تصویب کنیم


باید قانونی برای کنترل سلاح تصویب کنیم

خبرگزاری آریا- تبدیل مراکز شهری, مدارس, کلیساها, کنیسه ها و مساجد ما به میادین جنگ اقدامی غیرقابل پذیرش است.

باید قانونی برای کنترل سلاح تصویب کنیم
خبرگزاری آریا- رالف نورتهام گفت: تبدیل مراکز شهری, مدارس, کلیساها, کنیسه ها و مساجد ما به میادین جنگ اقدامی غیرقابل پذیرش است.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از آسوشیتدپرس، رالف نورتهام فرماندار ایالت ویرجینیا آمریکا گفت: باید قانونی در جهت کنترل سلاح تصویب کنیم.
نورتهام اظهار داشت: من نمی توانم آسیب های روحی این خانواده ها (خانواده قربانیان تیراندازی مرگبار اخیر در ویرجینیا بیچ در ایالت ویرجینیا) را در ذهن خودم تصور کنم. این اقدامات اشتباه و وقیحانه هستند. تبدیل مراکز شهری, مدارس, کلیساها, کنیسه ها و مساجد ما به میادین جنگ اقدامی غیرقابل پذیرش است. هر فردی که به مدرسه یا به کلیسا می رود باید امنیت داشته باشد و مطمئن باشد که به خانه خود باز خواهد گشت.
فرماندار ویرجینیا گفت: با توجه به قدرتی که به من بر اساس تبصره 4 بند 6 و تبصره 5 بند 5 قانون ایالتی داده شده است از تمامی اعضای مجلس های سنا و نمایندگان محلی ایالت می خواهم که جلسه فوق العاده ای را برای تصویب قانون امنیت اجتماعی به فوریت برگزار کنند.
وی افزود: نباید اقدامات یک کمیته فرعی سبب شود که رای گیری درباره این قانون مهم به تاخیر افتد. ویرجینیا به یک قدرت راهبردی جدید نیاز دارد. همه در حال تماشای ما هستند. همه مردم کشور در حال مشاهده اقدامات ما هستند.
نمایندگان جمهوری خواه مجالس ایالتی ویرجینیا پیش تر با لوایح پیشنهادی وی برای کنترل سلاح مخالفت کرده بودند. اظهارات نورتهام پس از آن بیان شد که کمتر از یک هفته پیش فردی به نام دیواین کراداک با دو اسلحه نیمه اتوماتیک دوازده نفر را کشت.در این حمله همچنین چندین نفر مجروح شدند.این فرد در تیراندازی پلیس کشته شد. جمهوری خواهان اکثریت مجالس سنا و نمایندگان محلی ویرجینیا را در اختیار دارند و با لوایح کنترل سلاح مخالفت می کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل