معرفی اشکودا ویژن GT مفهومی در چین


معرفی اشکودا ویژن GT مفهومی در چین

اشکودا چند هفته‌ی پیش اعلام کرد خودروی مفهومی ویژن GT را در کشور چین رونمایی خواهد کرد. این طرح مطالعاتی اخیراً در نمایشگاه شنژن چین معرفی شده و پیش‌نمایشی از یک شاسی‌بلند جدید برای این بازار می‌باشد. با توجه به نام GT می‌توان گفت پنجمین شاسی‌بلند اشکودا یک کراس اوور کوپه مانند مشابه کودیاک GT... The post معرفی اشکودا ویژن GT مفهومی در چین...

اشکودا چند هفته‌ی پیش اعلام کرد خودروی مفهومی ویژن GT را در کشور چین رونمایی خواهد کرد.

معرفی اشکودا ویژن GT مفهومی در چین
این طرح مطالعاتی اخیراً در نمایشگاه شنژن چین معرفی شده و پیش‌نمایشی از یک شاسی‌بلند جدید برای این بازار می‌باشد. با توجه به نام GT می‌توان گفت پنجمین شاسی‌بلند اشکودا یک کراس اوور کوپه مانند مشابه کودیاک GT خواهد بود. در نهایت این کانسپت به مدل تولیدی کامیک GT تغییر شکل خواهد داد.

کامیک GT بر پایه‌ی اشکودا کامیک بازار چین شکل خواهد گرفت. این خودرو از پلتفرم PQ34 استفاده کرده و یک شاسی‌بلند کوپه‌ی ارزان‌قیمت می‌باشد.

معرفی اشکودا ویژن GT مفهومی در چین
همان‌گونه که ویژن GT کانسپت نشان می‌دهد، کامیک GT از طراحی متمایزتری در مقایسه با کامیک استاندارد برخوردار خواهد بود. استایل این خودرو از محصولات اروپایی اشکودا همچون اسکالا و کامیک الهام خواهد گرفت و این موضوع مخصوصاً در شکل چراغ‌های جلو و عقب خود را نشان خواهد داد.

جدای از چراغ‌های روان و خط سقف خمیده، ویژن GT دارای عناصر اسپورت بدنه همچون رینگ‌های دو رنگ و قوس‌های چرخ گیرا و سپرهایی باابهت و جلوپنجره‌ای بزرگ است. در عقب هم یک دیفیوزر بزرگ نصب شده است.

معرفی اشکودا ویژن GT مفهومی در چین
از دیگر ویژگی‌های این خودروی مفهومی می‌توان به دستگیره‌های درب پاپ آپ، سقف مشکی و تریم آلومینیوم ساتین اشاره کرد. واضح است که این خودرو از نوع کانسپت بوده و نمونه‌ی تولیدی برخی ویژگی‌ها را از دست خواهد داد.

طراحی کابین فعلاً به‌صورت راز باقی مانده اما می‌توانیم تصور کنیم که تفاوت زیادی با کامیک استاندارد کشور چین نخواهد داشت؛ اما تصمیم منطقی برای پیشرانه‌ی این خودرو استفاده از نسخه‌ی 4 سیلندر 1.5 لیتری تنفس طبیعی با قدرت 111 اسب بخاری و گشتاور 150 نیوتون متری خواهد بود. این پیشرانه در اشکودا کامیک به یک گیربکس اتوماتیک متصل شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خودرو

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بهترین زمان نوشیدن قهوه برای مبتلایان به کبدچرب