جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر


جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر در تمامی فصول سال، علی الخصوص پاییز، زیبایی های منحصر به فرد و خاص خود را دارد و هر ساله پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر ایران به این پارک جنگلی می باشد. پارک جنگلی نیرنگ در پنج کیلومتری شهرستان نوشهر و در حوالی جاده نیرنگ قرار گرفته […] نوشته جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر اولین بار در جامع ترین...

جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر در تمامی فصول سال، علی الخصوص پاییز، زیبایی های منحصر به فرد و خاص خود را دارد و هر ساله پذیرای گردشگران و بازدیدکنندگان بسیاری از سراسر ایران به این پارک جنگلی می باشد. پارک جنگلی نیرنگ در پنج کیلومتری شهرستان نوشهر و در حوالی جاده نیرنگ قرار گرفته است و جزو روستای کوشکسرا می باشد.

جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر

پارک جنگلی خانیکان یکی از زیباترین پارک های جنگلی شهرستان نوشهر و نیز یکی از جاذبه های مهم گردشگری در استان مازندران می باشد.
زیبایی پارک جنگلی خانیکان چشم هر بیننده ای و ناظری را به خود جلب می کند به طوری که دیگر توان دل کندن از آن مناظر زیبا را ندارد. صدای رودخانه خروشان کرکرود، درختان سر به فلک کشیده، تلالو نور خورشید از میان درختان، صدای گوش نواز طبیعت زنده و پرندگان, همه و همه در کنار یکدیگر در هر ثانیه، روح تازه ای به روح و جان آدمی تزریق می کنند.

جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر

گردشگران، بازدیدکنندگان و مشتاقان دیدن مناظر طبیعی پارک جنگلی نیرنگ بعد از پیمودن مسیری حدود پنج کیلومتر از شهرستان نوشهر وارد جاده نیرنگ می گردند و بعد از گذشتن از روستای نیرنگ و طی مسیری حدود پانزده کیلومتر، به پارک جنگلی خانیکان می رسند.
گردشگران میتوانند علاوه بر لذت بردن از مناظر و طبیعت دلپذیر روستای نیرنگ و مسیر روستای نیرنگ تا خانیکان، در کنار رودخانه کرکرود اتراق نمایند و لحظاتی خوشی را در کنار آن همه زیبایی خالق جهان هستی سپری نمایند.

جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر

جنگل خانیکان یا جنگل نیرنگ نوشهر

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات