سالن صخره نوردی شهر ورزش تهران


سالن صخره نوردی شهر ورزش تهران ، دغدغه ورزشکاران و علاقمندان به رشته صخره نوردی برطرف شد و شرایطی محیا شده تا بتوانند در میان شهر و در مرکز سایت شهر ورزش از امکان صخره نوردی برخوردار شوند.ارتفاع برج سالن صخره نوردی مجموعه ورزشی شهر ورزش به 40 متر می رسد. دیواره های صخره سالن […] نوشته سالن صخره نوردی شهر ورزش تهران اولین بار در جامع ترین پایگاه...

سالن صخره نوردی شهر ورزش تهران ، دغدغه ورزشکاران و علاقمندان به رشته صخره نوردی برطرف شد و شرایطی محیا شده تا بتوانند در میان شهر و در مرکز سایت شهر ورزش از امکان صخره نوردی برخوردار شوند.ارتفاع برج سالن صخره نوردی مجموعه ورزشی شهر ورزش به ۴۰ متر می رسد. دیواره های صخره سالن صخره نوردی مجموعه ورزشی شهر ورزش از جنس فایبر گلاس یا چوب است و ستاره های سرخ رنگی که در واقع گیره های مصنوعی هستند و به وسیله ی پیچ و مهره روی این دیواره ها نصب شده است به فرد کمک می کند با استفاده از طناب و ابزار به بالای این دیواره برود.
بوستان ولایت نام بوستانی در جنوب غربی شهر تهران است که در محل قبلی فرودگاه قلعه‌مرغی ساخته شده است. این بوستان دارای ۳۰۰ هکتار وسعت و امکاناتی از قبیل شهربازی سقف‌دار و پیست دوچرخه سواری و موتورسواری می‌باشد. همچنین در سال‌های اخیر، پارک شهربانو ویژه بانوان و کتابخانه علامه امینی در این بوستان ساخته شده است. پارک بانوان این مجموعه شامل سالن آرایشگاه باشگاه ورزشی پیست دوچرخه سواری کافی شاپ و کتابخانه نیز می‌باشد.
مجموعه شهر ورزش از ورزشگاههای ارائه دهنده خدمات به نابینایان است.
در مجاور بانی جانپینگ شهر ورزش، دیوار بزرگی به رنگ نارنجی نصب شده که دوستداران صخره نوردی می توانند در فضایی بسیار زیبا و دیدنی لذت صخره نوردی را بچشند.
با استفاده از کارت های ورزش شهروندی می توانید با تخفیف ویژه از این سایت ورزشی استفاده نمایید.
این مجموعه دارای پارکینگ روباز با گنجایش نهایی ۳۵۰۰ واحد است. رینگ سواره پیرامونی، پیست دوچرخه سواری، گشتگاه پیاده (باغراه ایرانی)، مسیرتندرستی، زمین‌های بازی کودکان و بزرگسالان، پیست اسکیت، سرویس‌های بهداشتی و… از دیگر امکانات مجموعه شهر ورزش ولایت است.
پاراگلایدر، موتورکراس، فوتبال (چمن مصنوعی)، هواپیما و هلی کوپتر مدل، چتر بازی، پاراموتور و بانجی جامپینگ نیز در مجموعه شهر ورزش فعال است.
نحوه دسترسی
مسیر اتوبوس
از اتوبوس های بی آر تی اتوبان نواب استفاده کنید و در ایستگاه بوستان ولایت پیاده شده و به مجموعه ورزشی شهر ورزش بروید.
مسیر مترو
از ایستگاه مترو بوستان ولایت در خط ۳ مترو استفاده کنید.
تلفن تماس : ۰۹۱۹۶۸۳۶۱۰۰
آدرس : تهران- انتهای اتوبان نواب- تقاطع اتوبان تندگویان- بوستان ولایت

سالن صخره نوردی شهر ورزش تهران

منابع:
بزنیم بیرون
ویکیپدیا

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها