دانلود Amirza 4.4 – آمیرزا بازی حدس کلمه اندروید


دانلود Amirza 4.4 – آمیرزا بازی حدس کلمه اندروید

مجله آنلاین موبنا – این بازی ایرانی که سبک آن حدس کلمات می باشد به یکی از محبوب ترین بازی های خانواده های ایرانی در این روزها تبدیل شده است. در آمیرزا با حروف به هم ریخته کلمه بسازید همانطور که در بالا اشاره شده گیم پلی بازی بصورت حدس کلمات می باشد و شما بایستی حروف بهم ریخته در سینی را به هم وصل کنید و یک کلمه با معنی بسازید. بازی دارای بیش از...

مجله آنلاین موبنا – این بازی ایرانی که سبک آن حدس کلمات می باشد به یکی از محبوب ترین بازی های خانواده های ایرانی در این روزها تبدیل شده است.

دانلود Amirza 4.4 – آمیرزا بازی حدس کلمه اندروید

در آمیرزا با حروف به هم ریخته کلمه بسازید

همانطور که در بالا اشاره شده گیم پلی بازی بصورت حدس کلمات می باشد و شما بایستی حروف بهم ریخته در سینی را به هم وصل کنید و یک کلمه با معنی بسازید. بازی دارای بیش از 500 مرحله ی جذاب می باشد که در طی آن شما بایستی با میرزاهای مختلفی رقابت نمایید. با پیشرفت در بازی و با رد کردن مراحل، بازی چالشی تر می شود بطوریکه در مراحل اولیه ی بازی بایستی با استفاده از حروف، کلماتی سه حرفی بسازید ولی در مراحل بالاتر بایستی کلماتی 4 تا 7 حرفی بسازید و بایستی مدت زمان بیشتری فکر کنید تا بتوانید کلمات را حدس بزنید. جالب است بدانید که بازی آنقدر کلمات برای حدس زدن دارد که تا ماهها می تواند شما را سرگرم کند.

آمیرزا یک بازی کاملا ایرانی

طراحی و موسیقی بازی برگرفته از فرهنگ و سنت ایرانی می باشد ، همچنین بازی دارای انیمیشن های جذابی نیز می باشد که از تماشای آن ها لذت خواهید برد. بازی دارای چالش روزانه نیز می باشد که می توانید با حدس زدن کلماتی چندین حرفی امتیازات خود را زیاد کنید و سکه دریافت نمایید. با استفاده ازسکه ها و امتیازات خود در طول بازی می توانید راهنمایی برای حدس کلمات دریافت کنید بطوریکه با پرداخت سکه می توانید حرف های کلماتی را که حدس زدن آن ها برای شما دشوار است را مشاهده نمایید.

کلمه سازی با حروف حتی اگر جواب نباشد هم مفید است

در بازی آمیرزا وقتی به مراحل بالاتر می رسید، گاهی اتفاق می افتد، کلماتی پیدا می کنید که در فهرست جواب های بازی نیست اما معنی دار است. در این زمان کلمه پیدا شده در ظرفی به نام “کلمات اضافی” ذخیره می شود وقتی این کلمات به تعداد مشخصی برسند می توانید آنها را تبدیل به سکه کنید تا در گرفتن راهنما در بازی از سکه های تان بتوانید استفاده کنید.

وقتی الگوی ذهنی نمی گذارد کلمه را پیدا کنید

در روند بازی بعضی وقت ها پیش می آید که هر چه فکر می کنید کلمه مورد سوال را پیدا نمی کنید در این وضعیت یک بُر زدن ساده الگوی ساخته شده ذهنی شما را به هم می ریزد تا از نو فکر کنید و از راه دیگری برای جواب اقدام کنید. دکمه “جا به جا” برای چنین زمانی کاربرد دارد. ترتیب حروف را به هم می زند بلکه بتوانید پاسخ درست را پیدا کنید.

سکه داشتن یا نداشتن، مساله این است!

اشاره کردیم در Amirza سکه ها اهمیت خاصی دارند. هر مرحله ای را که ببرید مقداری سکه جایزه می گیرید. در پایان هر فصل هم به عنوان هدیه تعداد دیگری سکه می گیرید غیر از این ها واردکردن اطلاعات کاربری، دعوت کردن از دوستان، مشاهده تبلیغ در بازی، فالو کردن پیج اینستاگرام یا عضو شدن در کانال تلگرام آنها همگی به شما سکه رایگان جایزه می دهند. اگر همه این راه را هم رفتید باز هم سکه بیشتر نیاز داشتید به “دکان” بازی بروید و سکه خریداری کنید.

اگر علاقه مند به بازی با کلمات هستید این بازی را هم امتحان کنید: معرفی و دانلود بازی ایرانی معجون

حالت بازی استاد میرزا، بازی روزانه و گردونه شانس

در این حالت شکل کلاسیک بازی تغییر می کند و چیزی شبیه به یک جدول متقاطع می شود که البته در مراحل اول ساده و در مراحل بالاتر دشوارتر هستند. در حالت “بازی روزانه” هم هر روز فقط یکبار می توانید بازی کنید.

بازی به این صورت است چند حرف ثابت به شما داده می شود تا آنجایی که می توانید باید کلمه معنی دار بسازید تا به امتیاز حد نصاب بازی برسید در نهایت اگر همه سوالات را بتوانید پاسخ دهید ستاره جایزه می گیرید. “گردونه شانس” هم هر از گاهی برای شما ظاهر می شود با چرخاندن آن می توانید شانس تان را برای بردن سکه مجانی امتحان کنید.

تصاویر بازی آمیرزا

دانلود آمیرزا اندروید (بروز رسانی خرداد 98) :

دانلود مستقیم آمیرزا نسخه v4.4

دانلود Amirza 4.4 – آمیرزا بازی حدس کلمه اندروید

دانلود Amirza 4.4 – آمیرزا بازی حدس کلمه اندروید

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بازی دیجیتال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود همه آهنگ های ارسان ار