ضرورت حمایت از رهبری معظم انقلاب و آمادگی برای ظهور


ضرورت حمایت از رهبری معظم انقلاب و آمادگی برای ظهور

کانون خبرنگاران نبأ ــ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان در آستانه ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام خونین 15 خردادماه با صدور بیانیه‌ای بر ضروریت حمایت از رهبری معظم انقلاب و زمینه‌سازی برای ظهور و آمادگی برای آن تأکید کرده است.

ضرورت حمایت از رهبری معظم انقلاب و آمادگی برای ظهور

به گزارش کانون خبرنگاران ایکنا، نبأ؛ ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان سیستان و بلوچستان به مناسبت سالروز ارتحال ملکوتی امام خمینی(ره) و قیام خونین ۱۵ خرداد بیانیه‌ای صادر کرد، بخشی از این بیانیه بدین شرح است:

«نام انقلاب شکوهمند اسلامی ایران همواره با نام قائد عظیم‌الشأن آن، حضرت امام خمینی(ره) عجین شده است. بزرگ مردی که تنها به پشتوانه ایمان، اعتقاد و آزادگی و به پشتوانه ملت همیشه در صحنه ایران، کاخ حکومت ستمشاهی را ویران کرد و فصل نوینی فراروی تاریخ ایران گشود. امام خمینی(ره) با یک عمر مجاهدت خستگی ناپذیر، نظام مقدس جمهوری اسلامی را بر مبنای اسلام ناب محمدی(ص) بنیان نهاد و به عنوان الگو به جهانیان معرفی کرد.

قیام خونین ۱۵ خرداد نیز نقطه عطفی در شکل‌گیری و پیروزی انقلاب اسلامی ایران است. روزی جمعی از مردان و زنان انقلابی و ایثارگر جان خویش در طبق اخلاص نهاده و به تأسی از مولای خود حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) و با نثار خون خود سند آزادگی و استقلال مردمان این مرز و بوم را امضاء کردند، و امروز بیش از پیش آوازه انقلاب شکوهمند اسلامی در جهان طنین‌انداز شده و آرمان‌های والای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی با عبور از مرزهای جغرافیایی به عمق دل‌های سایر آزادیخواهان جهان نفوذ کرده و به ثمر نشسته است.

امروز به‌ برکت‌ نهضت‌ آن‌ یگانه‌ دوران‌، مسلمانان‌ در همه‌جا بیدار شده‌ و کاخ‌ امپراتوری‌های سلطه‌ ظالمانه‌، رو به‌ ویرانی نهاده‌ است‌. ملت‌ها ارزش‌ قیام‌ ملی را دریافته‌ و غلبه‌ خون‌ بر شمشیر را تجربه‌ می‌کنند و همه‌ در همه ‌جا، چشم‌ به‌ ملت‌ مقاوم‌ و نستوه‌ ایران‌ دوخته‌اند.

این سخن امام «این نهضت مقدس برای انقلاب بزرگ مهدی موعود است»، به روشنی به نقش زمینه‌سازی این نهضت اشاره می‌کند، از این رو وظیفه ما در حمایت از رهبری معظم انقلاب و آمادگی برای ظهور و زمینه‌سازی برای آن چند برابر می‌شود.

ستاد امر به معروف و نهی از منکر سیستان و بلوچستان، سالگرد ارتحال معمار کبیر انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(قدس الله نفسه الزکیه) و سالروز شهادت شهدای 15 خرداد را بر تمامی دوستداران حق و حقیقت تسلیت عرض می‌کند.

حسین قدس‌نیا

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟