استفاده از هنر تزیینات و دیزاین باعث زیبایی و جذابیت بیشتر میز و سفره شما می شود از این رو بهتر است یاد بگیرید حتی ساده ترین دسر ها و غذاها را تزیین کنید. برای این کار نیاز به آموزش های سخت و پیچیده نیست و با کمی خلاقیت و سلیقه می توان بهترین تزیینات را داشت. البته مشاهده هنر دیگران نیز می تواند تا حد زیادی شما را با ایده های جدید آشنا نموده و کمک کند تزیینات زیباتری داشته باشید. بر این اساس ما قصد داریم امروز به ارائه چند عکس زیبا از تزیین مسقطی بپردازیم که به شما کمک می کند با ایده های خاص و جذابی در این زمینه آشنا شوید.

تزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوت

عکس های تزیین مسقطی برای مهمانی و سفره افطار

مسقطی یکی از بهترین و خوشمزه ترین دسر هایی است که اغلب در ماه رمضان مورد استقبال قرار می گیرد. تهیه مسقطی بسیار راحت است و می توان بعد از پخت آن را در قالب ریخت یا در ظرف ساده ایی کشید و بعد از بستن آن را برش داد و سپس تزیین کرد. برای انجام این تزیینات می توان همچون تزیین شله زرد، فرنی، کاچی و… از خلال پسته، خلال بادام، مغز گردو، گل محمدی و… استفاده نمود که هر یک زیبایی خاصی به مسقطی شما می بخشند.

تزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوت

تصاویر زیر نمونه هایی از مسقطی های قالبی با تزیینات زیبا هستند که می توانند الگویی برای شما عزیزان در جهت تزیینات جدید و زیبا باشند. همانطور که در این تصاویر مشاهده می فرمایید مسقطی را می توان با توجه به مواد تشکیل دهنده آن و همچنین طعم دلخواه به رنگ های متنوع تهیه کرد که هر یک مزه و البته زیبایی خاص خود را دارند.

تزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوتتزیین مسقطی مجلسی با ایده های خاص و متفاوت

تصاویری که مشاهده نمودید ایده های مختلفی برای تزیین کردن و دیزاین مسقطی می باشند که مطمئنا با الگوبرداری از آنها و همچنین استفاده از ذوق و سلیقه خود می توانید تزیینات زیباتری داشته باشید.