فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: پلیس اصفهان در آستانه عید سعید فطر تمهیدات ویژه‌ای را برای برپایی مراسم‌های نماز عید فطر در فضای امنیتی کامل در نظر گرفته است.

به گزارش خبرگزاری موج اصفهان، سردار مهدی معصوم بیگی با تبریک پیشاپیش عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات امت خداجو در ماه مبارک رمضان گفت: پلیس اصفهان در آستانه عید سعید فطر تمهیدات ویژه‌ای را برای برپایی مراسم‌های نماز عید فطر و تعطیلات آخر هفته در اصفهان در نظر گرفته است.

وی با اشاره به تعطیلات پیش رو تاکید کرد: با توجه به اینکه پیش بینی می‌شود در تعطیلات پیش رو شاهد مسافرت گردشگران از جای جای میهن عزیزمان باشیم به همین جهت نیز برنامه‌ها و طرح‌های ویژه‌ای به اجرا گذاشته خواهد شد تا انشاء الله هموطنان ما فضای امن و آرامی را در استان زیبای اصفهان تجربه کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان از تقویت گشت‌های انتظامی در سطح شهر، تقویت پلیس گردشگری، استفاده از نیرو‌های پلیس افتخاری در انتظام بخشی مراسم‌های نماز عید فطر و امنیت بخشی نقاط گردشگری استان و همچنین کنترل تردد‌ها در جاده‌ها و برخورد با تخلفات حادثه ساز به عنوان بخشی از برنامه‌های این پلیس در تعطیلات آخر هفته خبر داد.