مارک مارکز در آخرین دور موتوجی پی ایتالیا به پتروچی حمله نکرد


موتوجی پی ایران – مارک مارکز می گوید که او در آخرین دور مسابقه موتوجی پی ایتالیا، برای سبقت گیری از دنیلو پتروچی تلاشی نکرده اما او نمی خواست که رقیب قهرمانی اش یعنی آندره دویزیوسو، از هر دوی آن ها عبور کند. در دورهای پایانی مسابقه موجلو، موتورسوار رپسول هوندا برای کسب پیروزی، با دو موتورسوار دوکاتی به رقابت پرداخت. باز طی کردن پیچ ابتدایی توسط...

موتوجی پی ایرانمارک مارکز می گوید که او در آخرین دور مسابقه موتوجی پی ایتالیا، برای سبقت گیری از دنیلو پتروچی تلاشی نکرده اما او نمی خواست که رقیب قهرمانی اش یعنی آندره دویزیوسو، از هر دوی آن ها عبور کند.

در دورهای پایانی مسابقه موجلو، موتورسوار رپسول هوندا برای کسب پیروزی، با دو موتورسوار دوکاتی به رقابت پرداخت. باز طی کردن پیچ ابتدایی توسط مارکز و پشت سرآن دویزیوسو باعث شد تا پتروچی از کنار آن ها عبور کرده و اولین پیروزی دوران حرفه ایش را کسب کند.

مارکز گفت که در دور آخر قصد داشته تا دویزیوسو را پشت خود نگه دارد و جلوی پیروزی احتمالی اش را بگیرد:

از همان ابتدای مسابقه مانند همیشه تلاش کردم تا سرعتم را حفظ کنم اما با خودم گفتم که امروز، روز جلو رفتن [و ایجاد فاصله با موتورسواران عقب] نیست و من آن ها را دنبال کرده و در آخرین دور رقابت می کنم.

در دور آخر نیز، ایپکس پیچ اول را از دست دادم اما پس از آن وقتی دیدم که دنیلو اول، من دوم و آندره سوم است، با خودم گفتم که اشکالی ندارد و تلاشی برای گرفتن دنیلو نکرده و در برابر آندره دفاع می کنم.

اگر من تلاش می کردم و هر دوی ما اشتباه می کردیم، دویزیوسو برنده شده و اوضاع در جدول قهرمانی بدتر می شد. به همین دلیل من فقط پشت دنیلو ماندم.

مارک مارکز در آخرین دور موتوجی پی ایتالیا به پتروچی حمله نکردمارک مارکز در آخرین دور موتوجی پی ایتالیا به پتروچی حمله نکرد دنیلو پتروچی و مارک مارکز – ایتالیا 2019

پیچ اول دور آخر، که با ساندویچ شدن دویزیوسو بین مارکز و هم تیمی اش همراه بود، همچنین باعث شد تا موتورسوار دوکاتی به رده سوم سقوط کند. پتروچی به خاطر این اتفاق از هم تیمی اش عذرخواهی کرد:

می دانستم که مارک و آندره سعی می کنند در مستقیمی با اسلیپ استریم از من عبور کنند و این کار را هم کردند اما آن ها برخلاف من، دیرتر و سختر ترمزگیری کردند و فقط یک متر و نیم فضا بود که موتورم را در آنجا قرار دادم.

آندره به پیچ نزدیک بود اما من آنجا بودم. به خاطر آن سبقت متاسفم، منظورم این است که آندره آخرین نفر در دنیاست که بخواهم چنین کاری را با او انجام دهم.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


«اَللّهُمَّ عَجِّل لِوَلیِّکَ الفَرَج»، بهترین دعا و ظهور بزرگ‌ترین جایزه لیله الرغائب...