نیروی هوایی روسیه بیش از 70 رزمایش در جنوب این کشور برگزار می کند


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir) به نقل از خبرگزاری تاس، سخنگوی منطقه نظامی جنوبی روسیه گفت، ­نیروی هوایی این کشور در...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خبرگزاری تاس، سخنگوی منطقه نظامی جنوبی روسیه گفت، ­نیروی هوایی این کشور در جریان دوره آموزشی تابستانی خود، بیش از 70 رزمایش در مقیاس گسترده در جنوب روسیه برگزار خواهد کرد.
وادیم آستافیف گفت، برنامه آموزش نبرد برای واحدهای هوانوردی شامل 40 رزمایش آموزش پرواز و برای تیم های تهاجمی نیروهای دفاع موشکی و نیروهای رادار، شامل 30 رزمایش تاکتیکی خواهد بود.
به گفته این سخنگو، در جریان این رزمایش ها، نیروهای هوایی روسیه بیش از 15 هزار ساعت با هواپیماهای Su-24، Su-25SM، Su-30SM و Su-34 و بالگردهای Mi-8AMTSh، Mi-28N و Mi-35M برای تمرین عملیات شناسایی هوایی، پوشش هوایی و حمله به اهداف هوایی و زمینی دشمن فرضی، پرواز انجام خواهند کرد.
گردان های رادار و موشک های ضد هوایی نیز در منطقه استراخان در جنوب روسیه و بوریاتیا در سیبری شرقی، اقدام به تمرین با استفاده از مهمات واقعی خواهند کرد.
به گفته این سخنگو، نیروهای دفاع هوایی منطقه نظامی جنوبی روسیه همچنین در رزمایش مشترک روسیه و مصر با نام پیکان دوستی که تابستان 2019 در مصر برگزار می شود، شرکت خواهند کرد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تست هوش تشخیص دو خواهر : کدام پسر 2 خواهر دارد؟