نشریه ترک: بشیکتاش هم کاریوس را نمی‌خواهد


نشریه ترک: بشیکتاش هم کاریوس را نمی‌خواهد

نشریه ترکیه‌ای فوتواسپور مدعی شد لیورپول قصد دارد لوریس کاریوس دروازه‌بان جنجالی‌اش که به صورت قرضی در بشیکتاش بازی می‌کند را به باشگاه آلمانی وردربرمن منتقل کند.

به گزارش "ورزش سه"، لوریس کاریوس، دروازه‌بان سابق لیورپول فصل گذشته بعد از اشتباهات وحشتناکش در فینال لیگ قهرمانان که به شکست لیورپول و قهرمانی رئال مادرید منجر شد، این باشگاه انگلیسی را ترک کرد و برای دو فصل به عنوان یار قرضی به بشیکتاش ترکیه منتقل شد.

نشریه ترک: بشیکتاش هم کاریوس را نمی‌خواهد

حالا نشریه ترکیه‌ای فوتواسپور مدعی شد باشگاه بشیکتاش هم از عملکرد کاریوس راضی نیست و قصد دارد پیش از شروع فصل جدید از دست کاریوس خلاص شود. این نشریه می‌گوید کاریوس که مطمئن است برایش بازگشت به لیورپول ممکن نیست منتظر تصمیم مدیران لیورپول و بشیکتاش است و احتمال انتقال او به وردربرمن در فصل تابستان زیاد به نظر می‌رسد.

فوتو اسپور می‌گوید ییری پاولنکا دروازه‌بان وردربرمن نظر یورگن کلوپ را به عنوان گزینه سنگربان سوم لیورپول جلب کرده و به همین خاطر لیورپول قصد دارد با انتقال کاریوس به باشگاه آلمانی، او را با پاولنکا معاوضه کند.

این نشریه ترک می‌گوید مدیران بشیکتاش مذاکرات لیورپول و وردربرمن را به دقت زیر نظر دارند و امیدوارند این مذاکرات به نتیجه برسد و کاریوس این باشگاه شهر استانبول را ترک کند. علت اصلی نارضایتی بشیکتاشی‌ها از کاریوس دستمزد بالای او عنوان شده است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اعدام برای کارگردان شیطان صفت / 2 دختر هنرجو را در تله شوم خود انداخت + جزییات