آموزش فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10


آموزش فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10

آپدیت مه 2019 ویندوز 10 شامل یک تم جدید روشن و یک پس‌زمینه پیش‌فرض روشن‌تر است. در ادامه به شما نحوه فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10 را خواهیم آموخت. برای فعال کردن تم روشن به Settings > Personalization > Colors بروید. برای باز کردن سریع بخش Personalization، می‌توانید بر روی صفحه راست‌کلیک کنید و گزینه “Personalize” را انتخاب نمایید....

آپدیت مه 2019 ویندوز 10 شامل یک تم جدید روشن و یک پس‌زمینه پیش‌فرض روشن‌تر است.
در ادامه به شما نحوه فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10 را خواهیم آموخت.

برای فعال کردن تم روشن به Settings > Personalization > Colors بروید. برای باز کردن سریع بخش Personalization، می‌توانید بر روی صفحه راست‌کلیک کنید و گزینه “Personalize” را انتخاب نمایید. همچنین می‌توانید از کلیدهای میانبر Windows+I برای باز کردن تنظیمات و سپس رفتن به بخش “Personalization” استفاده کنید.

آموزش فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10در پنجره Colors بر روی منو کشویی “Choose your color” کلیک کنید و سپس گزینه “Light” را انتخاب نمایید.

برای انتخاب این گزینه باید آپدیت مه 2019 ویندوز 10 (همان نسخه 1903 ویندوز 10) را نصب کرده باشید. اگر از نسخه‌های قدیمی‌تر استفاده می‌کنید، قادر به مشاهده این گزینه نخواهید بود.
آموزش فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10

برای حالت پیش‌فرض پیشین ویندوز 10 با تسکبار تیره و اپ‌های روشن، “Custom” را انتخاب کنید‌. حالت پیش‌فرض ویندوز را بر روی “Dark” و حالت پیش‌فرض اپ‌ها را بر روی “Light” بگذارید.
شما همچنین می‌توانید از لیست رنگ‌ها “Dark” را برای یک دسکتاپ تیره به‌همراه پنجره‌های فایل‌اکسپلورر تیره، انتخاب نمایید.

شما همچنین در این پنجره می‌توانید انتخاب کنید که آیا پنجره‌های شما نوارعنوان رنگی داشته باشند و یا خیر.
آموزش فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10اگر شما پیش‌تر از پس‌زمینه پیش‌فرض ویندوز 10 استفاده می‌کردید، حال شاهد یک پس‌زمینه جدید درخشان خواهید بود. اما اگر برای پس‌زمینه از یک تصویر شخصی استفاده می‌کنید، تغییری مشاهده نخواهید کرد.

برای استفاده از پس‌زمینه جدید درخشان ویندوز 10 به Settings > Personalization > Background بروید و آن را از زیر بخش “Choose Your Picture” انتخاب کنید.
آموزش فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10اگر بنابر هر دلیلی قادر به دیدن این پس‌زمینه نبودید، دکمه “Browse” را بزنید و به C:\Windows\Web\4K\Wallpaper\Windows بروید. سپس بر روی فایل img0 که با رزولوشن صفحه شما هم‌خوانی داشته باشد، دو مرتبه کلیک نمایید.
آموزش فعال کردن تم روشن و جدید ویندوز 10این تم جدید و روشن بر روی بخش‌هایی از ویندوز مانند تسکبار، منو استارت، پاپ‌آپ‌های اعلانات و منو متون اثر می‌گذارد. توجه داشته باشید که این تغییرات بر روی اپ‌های طرف سوم اعمال نخواهند شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


متن دیکته شب کلاس دوم ابتدایی برای همه درس ها