معرفی بهترین ویدیو پلیرهای اندروید در سال 2019


مجله آنلاین موبنا – اینکه ویدیو پلیر اندروید شما بتواند هر فرمتی را پخش کند از زیرنویس پشتیبانی کند حین پخش لگ نداشته باشد و امکاناتی از این دست دلایلی هستند که بخواهیم 5 تا Video Player برتر موجود در بازار که جایگزین مناسبی برای پخش کننده تصویر پیش فرض اندروید می باشند، را به شما معرفی کنیم. معرفی بهترین ویدیو پلیر های سال 2019 برای اندروید 5...

مجله آنلاین موبنا – اینکه ویدیو پلیر اندروید شما بتواند هر فرمتی را پخش کند از زیرنویس پشتیبانی کند حین پخش لگ نداشته باشد و امکاناتی از این دست دلایلی هستند که بخواهیم 5 تا Video Player برتر موجود در بازار که جایگزین مناسبی برای پخش کننده تصویر پیش فرض اندروید می باشند، را به شما معرفی کنیم.

معرفی بهترین ویدیو پلیر های سال 2019 برای اندروید

5 برنامه ای که به شما معرفی می کنیم عبارت اند MX Player، VLC Player، Video Player All Format، MoboPlayer و BSPlayer این نرم افزار ها هر کدام امکانات خاص خود را دارند که به تفکیک به معرفی آنها می پردازیم.

نرم افزار MX Player : بهترین تجربه ممکن برای فیلم دیدن!

معرفی بهترین ویدیو پلیرهای اندروید در سال 2019

در یک جمله آنچه خوبان دارند، MX Player همه یکجا دارد! همه رقم فرمت و زیرنویسی که فکرش را بکنید توسط برنامه پشتیبانی می شوند. امکان همگام سازی زیرنویس وجود دارد. روی صفحه هنگام پخش فیلم، کنترل های حرکتی بی نظیری تعریف شده است. می توانید روی فیلم زوم کنید صدا و میزان روشنایی صفحه را بسته به محیطی که در آن قرار دارید کم و زیاد نمایید. این کار با بالا و پایین کشیدن انگشت روی صفحه انجام می شود. همچنین می توانید به تناوب هر جایی از فیلم که خواستید آن را اندکی جلو بکشید یا عقب بیاورید. تبلیغات برنامه اعصاب خردکن نیستند و فقط در منو در حالت توقف دیده می شوند (هر چند که با دانلود نسخه پرمیوم تبلیغی هم دیگر در کار نخواهد بود). تنها نقطه ضعف این برنامه را می توان نداشتن کدک های ویدیویی برای پخش تعدادی از فرمت ها دانست که این امر تاحدی آزاردهنده است.

دانلود MX player PRO 1.10.59 بهترین ویدیو پلیر اندروید

برنامه VLC Player : هر فایلی را پلی می کند!

معرفی بهترین ویدیو پلیرهای اندروید در سال 2019

ویدیو پلیر VLC را همه از کامپیوتر به یاد دارند. مزیت نسخه PC این نرم افزار این بود که همیشه امکانات بسیاری داشت. حالا در نسخه اندروید VLC Player مزایای خود را به گوشی های هوشمند هم وارد کرده و قادر است هر نوع فایلی را پخش کند. قابلیت های کنترل حرکتی مشابه MX Player در آن وجود دارد. اما شاید بتوان گفت به اندازه کافی در این قسمت روان عمل نکند.

دانلود کنید : نسخه اصلی پلیر VLC برای اندروید

Video Player All Format : در صدر امتیازدهی

معرفی بهترین ویدیو پلیرهای اندروید در سال 2019

برنامه Video Player All Format ابزاری حرفه ای برای پخش فیلم می باشد. از همه فرمت های ویدیویی پشتیبانی می کند. حتی اگر فایل شما 4K باشد(البته به شرطی که سخت افزار گوشی شما توان پخش ویدیو 4K را داشته باشد!) شما می توانید تعیین کنید که کدام ویدیوها شخصی هستند تا دیگران نتوانند آنها را مشاهده کنند. اینها دلایلی است که این نرم افزار را به یکی از بهترین ویدیو پلیرهای اندروید تبدیل کرده است.

دانلود Video Player All Format از گوگل پلی

پلیر MoboPlayer : پایدار و استیبل

معرفی بهترین ویدیو پلیرهای اندروید در سال 2019

رابط کاربری MoboPlayer چیز دندانگیری نیست. اما ویژگی های قابل اعتنایی دارد که آن را از سایرین متمایز می کند. موبو پلیر حالتی به نام floating windows دارد که برای کسانی که می خواهند حین تماشای ویدیو آن را کوچک کرده و به سرعت به قسمت دیگری از گوشی خود مراجعه کنند، کاربرد دارد. البته ویدیو باید قبل از این که این کار را انجام دهید رمزگشایی (Decode) شود اما در کل این قابلیت تر و تمیز کار می کند. برنامه می تواند دستگاه شما را اسکن کند تا هر چه فایل ویدیویی دارید را بیابد. خود موبو پلیر شاید در نگاه اول به خوبی بقیه برنامه ها به نظر نرسد اما در بخش هایی واقعا قوی عمل می کند. امکان سرچ ویدیو به صورت آنلاین امکان دیگری است که وجود آن باعث می شود طراحی زشت ظاهر برنامه را نادیده بگیریم.

دانلود MoboPlayer از گوگل پلی

BSPlayer : مناسب برای صرفه جویی در مصرف باتری

معرفی بهترین ویدیو پلیرهای اندروید در سال 2019

ویدیو پلیر BSPlayer رابط کاربری مناسبی دارد، طوری که جستجو کردن ویدیوهای گوشی با آن مثل آب خوردن می باشد. همه مزیت های کلاسیک ویدیو پلیر های خوب در این برنامه جای گرفته است. امکان رمزگشایی نرم افزاری و سخت افزاری فیلم ها، حجم بزرگی از فرمت های پشتیبانی شده از جمله اینهاست. همچنین قابلیت شتاب دهنده سخت افزاری بی اس پلیر به گونه ای عمل می کند که مصرف باتری را بر خلاف نرم افزارهای دیگر کاهش می دهد. شما می توانید تم برنامه را شخصی سازی کنید تا ظاهر زیباتری پیدا کند. نکته دیگر حق انتخاب بین اینکه هر بار ویدیو از ابتدا پخش شود یا از همان جایی که آخرین بار از آن خارج شده اید، با این پلیر وجود دارد.

دانلود BSPlayer از گوگل پلی

منبع: اندروید زوم

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اپلیکشن

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403