کمک 2 میلیارد تومانی خیران کاشانی در راستای اجرای طرح اطعام ایتام


کمک 2 میلیارد تومانی خیران کاشانی در راستای اجرای طرح اطعام ایتام

رئیس کمیته امداد کاشان از کمک دو میلیارد تومانی خیران ویژه اطعام ایتام در کاشان خبر داد و گفت: خیران می‌توانند با پرداخت ماهانه 30 هزار تومان سرپرستی ایتام را بر عهده بگیرند.

کمک 2 میلیارد تومانی خیران کاشانی در راستای اجرای طرح اطعام ایتام

امیرحسین شیخ استرکی با بیان اینکه مردم خیر و نوع دوست کاشان تاکنون بیش از دو میلیارد ریال جهت اطعام و افطاری ایتام در ماه مبارک رمضان کمک کرده‌اند، اظهار داشت: این کمک‌های مردمی در قالب سبد کالا، غذای گرم و یا سفره‌های افطاری به ایتام و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان اختصاص یافت و این روند تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه دارد.

وی ضمن اشاره به تحت پوشش قرار گرفتن ایتام و کودکان سرپرست از کار افتاده توسط خیران در قالب طرح محسنین افزود: با وجود کمک‌های فراوان مردم خیر و نوع دوست کاشان به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کاشان، اما هنوز تعدادی از این عزیزان فاقد حامی هستند در حالی که شهروندان کاشانی می‌توانند تنها با پرداخت ۳۰ هزار تومان به صورت ماهانه می‌تواند سرپرستی یکی از مددجویان را بر عهده بگیرد.

رئیس کمیته امداد کاشان ضمن اعلام شماره حساب صندوق امداد ولایت ۰۱۱۰۷۶۹۷۴۹۰۰۱ جهت پرداخت وجوهات به شهروندان ابراز داشت: شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۰۲۲۷۴۰ یکی دیگر از راه‌های ارتباطی پرداخت وجوهات توسط مردم نوع دوست کاشان است و همچنین سامانه *۸۸۷۷*۰۳۱۸# نیز در اختیار همشهریان قرار دارد.

وی با بیان اینکه شهروندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با واحد مشارکت‌های مردمی به شماره ۵۵۴۶۷۰۵۹ تماس حاصل نمایند، گفت: واحد اکرام ایتام کمیته امداد امام خمینی (ره) کاشان نیز در خدمت تمامی همشهریان و خیران کاشانی است که برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۵۵۴۵۱۵۴۴ تماس حاصل نمایند و از طرح‌های حمایتی ایتام تحت پوشش این کمیته اطلاعات لازم را کسب کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


می دانستید مادر ترانه علیدوستی یک هنرمند معروف است؟ | شباهت جالب ترانه علیدوستی به مادر...