سرمربی کاوه رضایی در تیم قاتل استقلال + عکس


سرمربی کروات و جوان باشگاه بروژ بعد از مدت ها گمانه زنی در خصوص تیم آینده سرانجام به حاشیه خلیج فارس رسید و هدایت بنفش های امارات را برعهده گرفت. نوشته سرمربی کاوه رضایی در تیم قاتل استقلال + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سرمربی کاوه رضایی در تیم قاتل استقلال + عکس

ایوان لکو سرمربی جدید العین
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۸ | ۱۲:۴۳
سرمربی کاوه رضایی در تیم قاتل استقلال + عکس

سرمربی کروات و جوان باشگاه بروژ بعد از مدت ها گمانه زنی در خصوص تیم آینده سرانجام به حاشیه خلیج فارس رسید و هدایت بنفش های امارات را برعهده گرفت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

در شرایطی که رسانه های اماراتی از مانوئل پدرو سرمربی موفق التعاون عربستان به عنوان گزینه اول هدایت العین نام می بردند شب گذشته سران باشگاه اماراتی در میان تعجب همگان ایوان لکو را به عنوان سکاندار جدید خود معرفی و قرارداد سه ساله ای با این مرد کروات به امضا رساندند.

ایوان لکو که تا دو هفته قبل هدایت بروژ و کاوه رضایی ستاره ایرانی و سابق استقلال را برعهده داشت بعد از ناکامی در دفاع از عنوان قهرمانی از این باشگاه بلژیکی کنار گذاشته شد تا بلافاصله مشتریان عربی او به صف شوند. از الشباب عربستان به عنوان مقصد نهایی این مربی نام برده می شد اما به یکباره سران العین با برپایی کنفرانسی مطبوعاتی لکو کروات را به عنوان سرمربی جدید معرفی کردند.

مرد کروات و جنجالی فوتبال بلژیک که در ماجراهای تبانی فصل گذشته ژوپیرلیگ سرو صدای زیادی به راه انداخت در العین جانشین گاریدو اسپانیایی شد به این امید که بتواند خاطرات خوش زوران مامیچ را برای بنفش های شهر العین تکرار کند.

سرمربی کاوه رضایی در تیم قاتل استقلال + عکس

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال خارجی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


انواع فونت و متن بسم الله الرحمن الرحیم برای بیو اینستا