خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!


مجله آنلاین موبنا – امسال نیز هواوی با معرفی مدل های جدید در سری P30 پیشگام نوآوری های تازه در تلفن های همراه هوشمند بوده است. سه مدل عرضه شده در این سری یعنی P30، P30 Pro و P30 Lite بسیاری جنبه های تلفن همراه هوشمند را ارتقا بخشیده است. این گوشی ها با نوآوری های تازه در مباحث نرم افزاری و سخت افزاری دوربین ها و خود دستگاه، طراحی های خیره کننده...

مجله آنلاین موبنا – امسال نیز هواوی با معرفی مدل های جدید در سری P30 پیشگام نوآوری های تازه در تلفن های همراه هوشمند بوده است. سه مدل عرضه شده در این سری یعنی P30، P30 Pro و P30 Lite بسیاری جنبه های تلفن همراه هوشمند را ارتقا بخشیده است. این گوشی ها با نوآوری های تازه در مباحث نرم افزاری و سخت افزاری دوربین ها و خود دستگاه، طراحی های خیره کننده و قابلیت های فراوان، توجه منتقدان و کاربران سراسر جهان را به خود جلب کرده اند.

علاوه بر مهمترین ویژگی گوشی های سری P30 که همان بهره مندی آنها از دوربین های فوق پیشرفته و نوآورانه است، ارتقای مشخصه های صفحه نمایشگر و همچنین طراحی خیره کننده از دیگر مزیت های این تلفن های همراه به شمار می رود.

در ادامه به بررسی و معرفی ویژگی های ظاهری سه مدل P30، P30 Pro و P30 Lite می پردازیم.

#gallery-4 { margin: auto; } #gallery-4 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-4 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-4 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

اندازه این گوشی 7.57 x 71.36 x 149.1 میلی متر و وزن آن 165 گرم است. اولین چیزی که در نگاه اول در قسمت پشت گوشی P30 دیده می شود وجود یک ردیف عمودی از دوربین ها و فلش آن است. طراحی قسمت جلویی این مدل بدون حاشیه و دارای برآمدگی ناچ است که دوربین ثانویه گوشی را در خود جای داده است. هواوی به خوبی توانسته باریکه پلاستیکی بین صفحه نمایشگر و قاب فلزی را به حداقل برساند و به طور کامل پنل شیشه ای پشتی را حذف کند.

یکی از قابلیت های این گوشی می توان به مقاومت آن در برابر غبار و قطرات آب با امتیاز IP53 اشاره کرد.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

در قسمت پایینی گوشی P30، ردیف خروجی های بلندگو و خروجی هدفون 3.5 میلی متری قرار دارد.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

در قسمت بالایی گوشی P30، فقط یک سوراخ میکروفون قرار دارد. یکی از نکات جالب در خصوص طراحی این گوشی، صفحه تخت و صاف قاب بالایی و پایینی آن است که احتمالا تا به حال در مدل دیگری از تلفن های همراه هوشمند دیده نشده است.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

در سمت راست بدنه این گوشی هر دو کلید خاموش/روشن و همچنین تنظیم صدای آن تعبیه شده است. در سمت چپ این گوشی نیز شیار مخصوص سیمکارت نانو و حافظه جانبی نانو قرار دارد.

#gallery-5 { margin: auto; } #gallery-5 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 50%; } #gallery-5 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-5 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

اندازه این گوشی 8.41 x 73.4 x 158.0 میلی متر و وزن آن 192 گرم است. طراحی گوشی P30 Pro کمی متفاوت تر از مدل های پیشین شرکت هواوی است. این مدل نیز همانند گوشی Mate 20 Pro دارای صفحه خمیده و طراحی شیشه ای در قسمت پشت دستگاه است. صفحه نمایشگر این گوشی علاوه بر خمیده بودن دارای قسمت برآمدگی ناچ برای تعبیه دوربین ثانویه است.

از دیگر وجه تمایزات این گوشی فقدان قطعه بلندگوی شنیداری قابل رویت بر روی دستگاه است و به جای آن، هواوی نمایشگر این گوشی را مجهز به نوعی بلندگوی محرک فیزوالکتریک کرده است.

از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به مقاومت آن در برابر غبار و آب با امتیاز IP68 اشاره کرد.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

در قسمت پایینی گوشی P30 Pro، ردیف خروجی های بلندگو در سمت راست و شیار مخصوص سیمکارت در سمت چپ قرار دارد. این گوشی فاقد خروجی هدفون 3.5 میلی متری است.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

در قسمت بالایی گوشی P30 Pro، دو سوراخ میکروفون و فرستنده/گیرنده مادون قرمز قرار دارد.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

در سمت راست بدنه این گوشی نیز هر دو کلید خاموش/روشن و همچنین تنظیم صدای آن تعبیه شده است. خمیدگی صفحه نمایش در لبه های این گوشی حالت ارگونومیک و زیبایی به آن بخشیده است.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

اندازه این گوشی 7.4 x 72.7 x 152.9 میلی متر و وزن آن 159 گرم است. قاب پشتی این گوشی از نوع شیشه خمیده سه بعدی است. یک ردیف عمودی از دوربین ها و فلش در سمت چپ پشت دستگاه و حسگر اثر انگشت در کنار آن و در وسط قاب پشتی قرار دارد.

حاشیه کناره های این گوشی بسیار باریک و گوشه ها انحنای ملایمی دارند.

رنگب شفقی خیره کننده قاب پشتی دستگاه با حالت S مانند دارای طیف رنگی ملایمی از آبی تا بنفش است. هر چند گوشی P30 Lite در رنگبندی های سفید صدفی و مشکی نیز عرضه شده است.

#gallery-6 { margin: auto; } #gallery-6 .gallery-item { float: right; margin-top: 10px; text-align: center; width: 33%; } #gallery-6 img { border: 2px solid #cfcfcf; } #gallery-6 .gallery-caption { margin-left: 0; } /* see gallery_shortcode() in wp-includes/media.php */

در قسمت پایینی گوشی P30 Lite، ردیف خروجی های بلندگو، خروجی هدفون 3.5 میلی متری، خروجی USB-C و یک مونو اسپیکر قرار دارد.

در سمت راست بدنه این گوشی نیز هر دو کلید خاموش/روشن و همچنین تنظیم صدای آن تعبیه شده است.

شیار مخصوص سیمکارت نیز در قسمت بالای این گوشی قرار دارد.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

نمایشگر این مدل از نوع خازنی OLED با رزولوشن 2340 x 1080 پیکسل، تراکم 422 پیکسل بر اینچ و نمایش 16 میلیون رنگ است. اندازه صفحه نمایشگر 6.1 اینچ و نسبت آن به بدنه دستگاه حدود 85.8 درصد است.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

نمایشگر این مدل از نوع خازنی OLED با رزولوشن 2340 x 1080 پیکسل، تراکم 398 پیکسل بر اینچ و نمایش 16 میلیون رنگ است. اندازه صفحه نمایشگر 6.47 اینچ و نسبت آن به بدنه دستگاه حدود 88.6 درصد است. همچنین، نمایشگر این گوشی مجهز به بلندگو و حسگر اثرانگشت است.

خانواده P30 هوآوی ترکیبی فعال از زیبایی و کیفیت نمایشگر!

نمایشگر این مدل از نوع خازنی IPS LCD با رزولوشن 2312 x 1080 پیکسل، تراکم 415 پیکسل بر اینچ و نمایش 16 میلیون رنگ است. اندازه صفحه نمایشگر 6.15 اینچ و نسبت آن به بدنه دستگاه حدود 84.2 درصد است.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موبایل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


نقاشی سیزده بدر | 70 نقاشی کودکانه و رنگ آمیزی درباره سیزده به در