قابلیت جدید Spotify امکان گوش کردن به موسیقی به صورت دست جمعی را فراهم می‌کند


قابلیت جدید Spotify امکان گوش کردن به موسیقی به صورت دست جمعی را فراهم می‌کند

بر اساس اخباری که به تازگی منتشر شده پس از بروزرسانی که در آینده برای سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای منتشر می‌شود کاربران می‌توانند به صورت دسته جمعی به یک موسیقی گوش کنند.

قابلیت جدید Spotify امکان گوش کردن به موسیقی به صورت دست جمعی را فراهم می‌کندبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سرویس پخش موسیقی اسپاتیفای - Spotify در حال اضافه کردن قابلیت‌های جدیدی به نسخه نرم‌افزار گوشی‌ تلفن همراه خود است. اسپاتیفای این تغییرات را به صورت هفتگی انجام می‌دهد البته بعضی از آن‌ها آنقدر مهم نیستند که نیازی به اعلام کردن آن باشد. اما این هفته تغییری در نرم‌افزار تلفن همراه این سرویس ایجاد شده است که گوش کردن به موسیقی را چند برابر بهتر و جذاب‌تر می‌کند. در این بروزرسانی چند نفر می‌توانند با هم به یک موسیقی گوش بدهند.

شخصی که در فضای مجازی به آزمایش کردن قابلیت‌های جدیدی که هنوز به طور رسمی رونمایی و عرضه نشده‌اند شهرت دارد به تازگی از یک قابلیت جدید در اسپاتیفای خبر داد. به گفته او این قابلیت هنوز به صورت داخلی در حال آزمایش شدن است و برای همه گوشی‌ها ارائه نشده است. این قابلیت به این دلیل طراحی شده است که به کاربران اجازه دهد با یکدیگر به موسیقی دلخواه خود گوش فرا دهند.

قابلیت جدید Spotify امکان گوش کردن به موسیقی به صورت دست جمعی را فراهم می‌کند

بیشتر بخوانید: دستگاه جدید اسپاتیفای امکان پخش موسیقی با فرمان صوتی را امکان پذیر می‌کند +تصویر

براساس گفته‌های این فرد نام این قابلیت Social Listening یا گوش کردن جمعی است. همچنین برای استفاده از آن باید یک کد خاص را اسکن کرده یا روی یک لینک اختصاصی کلیک کنید. پس از این کار می‌توانید همراه با دوستان خود به موسیقی مورد نظر گوش کنید. به محض این که قابلیت Social Listening فعال شود، شما باید در فهرست "Already Connected" نشان داده شوید. درضمن در بخشی که موزیک در حال پخش است به شما نشان داده می‌شود که چند نفر در حال حاضر به این موسیقی گوش می‌دهند.

قابلیت Social Listening برای هفته‌های آینده تنها برای مهندسان اسپاتیفای فعال است پس برای این که آن را در دستگاه خود داشته باشید باید کمی صبور باشید.

انتهای پیام/

پس از بروزرسانی اسپاتیفای با دوستان خود موسیقی گوش کنید

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فیلم/ عجیب ترین جاده جهان را تماشا کنید!