اقامه نماز عید سعید فطر در امامزادگان شاخص مازندران


اقامه نماز عید سعید فطر در امامزادگان شاخص مازندران

گروه اجتماعی ــ مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران از اقامه نماز عید سعید فطر با شرکت گسترده مردم مؤمن در امامزادگان شاخص استان خبر داد.

اقامه نماز عید سعید فطر در امامزادگان شاخص مازندرانبه گزارش ایکنا از مازندران، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل اوقاف و امور خیریه مازندران، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با آرزوی قبولی طاعات و عبادات مردم ولایی مازندران از تلاش‌های دست‌اندرکاران برگزاری طرح ضیافت الهی در امامزادگان قدردانی کرد و افزود: این اداره‌کل همه ساله در ایام ماه مبارک رمضان و با هدف ارتقاء سطح معرفتی و ترویج فرهنگ دینی و قرآنی، ایجاد فضای معنوی و انس با قرآن طرح ملی «ضیافت الهی» را در سطح بقاع متبرکه برگزار می‌کند.

وی افزود: طرح ضیافت الهی 98 در 350 امامزاده و بقعه متبرکه استان با مشارکت مبلغان دینی اعزامی از شهر مقدس قم و روحانیان مستقر و بومی و همکاری خادمان و متولیان بقاع متبرکه برگزار شد و عملا این طرح در روز عید سعید فطر پایان می‌یابد.
مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران با بیان اینکه، بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، نماز عید سعید فطر امسال با شرکت گسترده مردم مؤمن در بقاع متبرکه و امامزادگان شاخص استان اقامه می‌شود، تصریح کرد: همزمان با روز عید سعید فطر علاوه بر اقامه نمازعید و اجرای سخنرانی، غرفه‌های پرسش و پاسخ و بیان احکام نیز در سطح امامزادگان فعال است.

حیدری با بیان اینکه، توزیع سبد کالا، اجرای طرح افق، برگزاری محافل قرآنی، جزء‌خوانی قرآن کریم و گستردن سفره‌های افطاری ساده از دیگر برنامه‌های اجرایی طرح ضیافت الهی بوده است، گفت: خطبه‌های این نماز در امامزادگان شاخص از سوی ائمه جمعه و جماعات و در دیگر امامزادگان از سوی روحانیان اعزامی یا بومی اقامه می‌شود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


غار کوه گره خان آباد