برپایی محافل انس با قرآن کریم در کانون های مساجد کرمانشاه


برپایی محافل انس با قرآن کریم در کانون های مساجد کرمانشاه

حجت الاسلام کلات پور، گفت: محافل انس با قرآن کریم در قالب سلسله برنامه های جشن رمضان سال 98 در کانون های شاخص کرمانشاه برگزار می شود.

«حجت الاسلام افشین کلات پور» با اشاره به اجرای برنامه های متنوع قرآنی و فرهنگی ویژه ماه مبارک رمضان در کانون های مساجد استان کرمانشاه، به خبرنگار خبرگزاری شبستان گفت: ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه با همکار معاونت قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، اقدام به برگزاری محافل انس با قرآن کریم در دهه پایانی ماه مبارک رمضان نموده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های مساجد استان کرمانشاه، افزود: این محافل نورانی در قالب سلسله برنامه های جشن رمضان تدارک دیده شده و همزمان با برگزاری نمایشگاه قرآن برگزار می‌شود.

وی با اشاره به برگزاری این محافل با حضور قاریان ممتاز کشوری و استانی، بیان کرد: نخستین محافل انس با قرآن کریم همزمان با سالروز شهادت امیرالمومنین علی(ع) مصادف با ۲۱ رمضان المبارک ‌‌دومین شب قدر، در مساجد نورالحسین(ع) شاطرآباد و پیامبراعظم(ص) شهرک بعثت برگزار شد.

حجت الاسلام‌کلات پور، زمان برگزاری تیم محافل زا از ۵ تا ۱۰ خرداد اعلام کرد ‌وگفت: سومین محفل انس با قرآن کریم بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء روز(سه شنبه، ۷ خرداد) در مسجد حضرت ام البنین(س) شهرک دانش برگزار شد.

وی عنوان کرد: سایر محافل انس با قرآن کریم در کرمانشاه با حضور قراء کشوری و استانی در مساجد حضرت زهرا(س) شهرک تعاون، سادات شهرک کرناچی، حضرت ولی عصر(عج) کیهانشهر، المهدی(عج) حکمت آباد و مسجد نبی اکرم(ص) شهرک جلالیه برنامه ریزی شده است.

مدیر ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مسجد استان کرمانشاه، هدف از برگزاری این محافل نورانی را بهره مندی بیشتر از فیوضات ماه مبارک رمضان، انس و الفت بیشتر اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان و نوجوان با قرآن کریم و ترویج معارف قرآنی در جامعه برشمرد و گفت: برپایی این محافل در مساجد شهرستان های تابعه استان نیز برگزار می شود.

پایان پیام/81

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه چهارشنبه 29 فروردین 1403 با معنی و تفسیر دقیق