نجفی قدسی: مدیران ما نگاه و تعهد دینی ندارند


نجفی قدسی: مدیران ما نگاه و تعهد دینی ندارند

شفقنا- مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: به هم ریختگی اقتصادی در جامعه به دلیل این است که مدیران ما نگاه و تعهد دینی ندارند. به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، مرتضی نجفی قدس شامگاه شنبه در برنامه ضیافت افطاری که با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به سخنانی از رهبر انقلاب […]

نجفی قدسی: مدیران ما نگاه و تعهد دینی ندارند

شفقنا- مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: به هم ریختگی اقتصادی در جامعه به دلیل این است که مدیران ما نگاه و تعهد دینی ندارند.

به گزارش خبرنگار شفقنا در قم، مرتضی نجفی قدس شامگاه شنبه در برنامه ضیافت افطاری که با حضور خانواده های شهدای مدافع حرم در دارالقرآن علامه طباطبایی برگزار شد، با اشاره به سخنانی از رهبر انقلاب عنوان کرد: رهبر انقلاب در دیدار با دانشجویان نکات مهمی را فرمودند که نیاز به پیگیری دارد.

او افزود: رهبر انقلاب جمله ای به جوانان فرمودند که تاکنون این جمله را بیان نکردند، ایشان فرمودند اگر چنان چه جوانان زمینه را برای روی کار آمدن یک دولت جوان و حزب اللهی آماده کنید، بنده معتقدم این غصه های شما پایان خواهد پذیرفت، البته این غصه ها فقط برای شما نیست.

مدیر دارالقرآن علامه طباطبایی گفت: این به هم ریختگی اقتصادی در جامعه به دلیل این است که مدیران ما نگاه و تعهد دینی ندارند.

او تاکید کرد: دولتمردان ما باید چهره های پاکی مانند حججی ها باشند، این وضع اقتصاد و آموزش و پرورش به این دلیل است که افرادی کارگزار نظام شده اند که هیچ سنخیتی با انقلاب ندارند.

انتهای پیام

fa.shafaqna.com

شفقنا در شبکه های اجتماعی: توییتر | اینستاگرام | تلگرام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


موضع جدید عربستان در رابطه با توقف تجاوز اسرائیل