رونمایی از مدرسه تمام استقلالی + عکس


تصویری از مدرسه ای تمام استقلالی را در ادامه مشاهده نمایید. نوشته رونمایی از مدرسه تمام استقلالی + عکس اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

رونمایی از مدرسه تمام استقلالی + عکس

تصویری از مدرسه ای در آبادان با دانش آموزان کاملا استقلالی
نویسنده : Parsfootball Multi media
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۱:۳۳
رونمایی از مدرسه تمام استقلالی + عکس

تصویری از مدرسه ای تمام استقلالی را در ادامه مشاهده نمایید.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

پس از هت تریک قهرمانی پرسپولیس و صعود این تیم به فینال جام حذفی ، هواداران استقلال سعی می‌کنند با انتشار تصاویری به نوعی پاسخ کری خوانی های پرسپولیسی ها را بدهند.

در یکی از همین موارد ، هواداران استقلال ، تصویری از مدرسه ای را منتشر کرده اند که ، دانش آموزان این مدرسه در آبادان با در دست داشتن پرچم های استقلال و پوشیدن پیراهن های این باشگاه محبوبیت این تیم را به رخ هواداران تیم رقیب کشیده اند.

در پانوشت این تصویر از سوی برخی از هواداران در فضای مجازی نوشته شده است :

استقلال ، اول بشه ، آخر بشه ، پرچمش بالاست !

رونمایی از مدرسه تمام استقلالی + عکس

باشگاه فوتبال استقلال،ایران که به‌طور خلاصه استقلال ایران یا استقلال تهران یا استقلال،نیز نامیده می‌شود یک باشگاه فوتبال حرفه‌ای در ایران است که در چهارم مهر ماه سال ۱۳۲۴ در شهر تهران بنیان‌گذاری شد.

استقلال،بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه آزادی در غرب تهران انجام می‌دهد. این باشگاه در حال حاضر در لیگ برتر و جام حذفی ایران شرکت می‌کند و کهن‌ترین تیم هر دوی این جام‌ها است.

رقبای اصلی استقلال،در این دو جام تیم‌های پرسپولیس از تهران و سپاهان و ذوب آهن از اصفهان هستند. استقلال، با هشت قهرمانی در لیگ‌های فوتبال ایران، دومین تیم پرافتخار لیگ‌های سراسری ایران و با هفت قهرمانی پرافتخارترین تیم جام حذفی ایران است.

اختصاصی پارس فوتبال

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403