دیدینو به انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب


دیدینو به انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب

تصور کنید هدیه‌ای دریافت کرده‌اید و با شوروشوق مشغول بازکردن آن هستید اما هدیه، برخلاف انتظار شما اصلا جذاب نیست! در این شرایط چه واکنشی نشان می‌دهید؟

شاید همه ما حداقل یک بار در زندگی با چنین شرایطی مواجه شده باشیم،ذمخصوصا زمان دریافت هدایای تبلیغاتی؛ چطور می‌توان از بروز این اتفاق ناخوشایند جلوگیری کرد؟

با تغییر کسب‌وکارها، استراتژی‌های بازاریابی نیز باید تغییر کنند. در صورت بازاریابی با استفاده از هدایای تبلیغاتی اگر روش‌ها و محصولات قدیمی را به کار ببریم و همچنان سررسید و خودکار هدیه دهیم، نباید انتظار تاثیر چندانی داشته باشیم!

هدیه تبلیغاتی باید متناسب با نیازها و علایق مخاطب باشد و صدالبته خلاقانه و نو؛ هدیه‌ای که خاطره‌ای خوش و لذت‌بخش بسازد و به‌سادگی فراموش نشود.

در این دوره که شرکت‌های پیشرو به‌دنبال خلق تجربه جدید و خوشایند برای مخاطبانشان هستند، انتخاب هدیه تبلیغاتی تأثیرگذار بسیار حائز اهمیت است.

شاید در ابتدا، این انتخاب امری ساده و پیش‌پاافتاده به نظر برسد اما در حقیقت هر عنصر تبلیغاتی، معرف شخصیت، طرز فکر و هویت سازمان است.

به‌عنوان مثال، امروزه یک پزشک از دریافت سررسید خوشحال نخواهد شد و هدیه روز پزشک باید متناسب با نیازهایش تعریف شود. سؤال‌هایی مانند سن، جنسیت، میزان تجربه، تخصص، محل کار، نوع فعالیت‌های پزشک و.. می‌تواند ما را به هدف اصلی که خلق تجربه خوشایند و تأثیرگذار است، نزدیک کند.

هدیه ویژه و مؤثر لزوما به‌معنای هدیه گران‌قیمت نیست بلکه هدیه‌ای است که با شناسایی درست علایق و نیازهای مخاطب، بهترین گزینه را پیشنهاد می‌دهد. هدیه‌ای زیبا و کاربردی که در مخاطب شما حس ارزشمندی ایجاد می‌کند و نماینده شایسته‌ای برای هویت سازمانی شما است.

دیدینو گروه مشاوره، طراحی و تولید هدایای تبلیغاتی خلاقانه است.

دیدینو به انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب

فعالیت‌های دیدینو بر این سه اصل متمرکز است:

حضور درکنار مشتریان به‌عنوان مشاور

وظیفه ما این است که نسبت به شرایط مشتری و مخاطبان او پیشنهاد کنیم چگونه، چه موقع، کجا، به چه علت و چه چیزی را هدیه دهد.

ما پیوسته در تلاشیم با مطالعات، تجزیه و تحلیل بازار و مراودات کاری به داده‌هایی دست پیدا کنیم که نتیجه آن خلق محصولاتی با حداکثر اثرگذاری بر مخاطبان باشد.

خوب دیدن، خوب شنیدن، فکر کردن و خلق بهترین‌ها

هدف ما این است که با تکیه بر پشتکار خود، محصولاتی دوست‌داشتنی بیافرینیم.

کشف و بهره‌وری از تولیدکنندگان خوش ذوق ایرانی

یکی از آرمان‌های ما این است که با هدایت و استفاده از استعدادهای بومی کارآفرینی را گسترش دهیم.

دیدینو به انتخاب هدیه تبلیغاتی مناسب

به‌طور کلی، مزایای گروه دیدینو چیست؟

مشاوره برای انتخاب محصول شایسته و تأثیرگذار که متناسب و مرتبط با کسب‌و‌کار شما باشدارائه پیشنهاداتی کاربردی، خلاقانه و دوست‌داشتنی، با درنظرگرفتن نیاز و بودجه شما (ازجمله محصولات مرتبط با فناوری مانند استندهای موبایل، تبلت و...)طراحی و تولید محصولاتی مبتنی بر سلیقه مخاطبان ایرانیتولید و بسته‌بندی شخصی‌سازی‌شده متناسب با هویت سازمانیتحویل به‌موقع سفارش‌ها

امیدواریم با ارائه بازخوردهای خود، ما را در این مسیر همراهی کنید. به امید خلق تجربه‌های نو و شادی بخش.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جذاب ترین بازیگران سینما که کراش همه اند + 16 استایل ترند و مدلینگی که ایسنتاگرام را تر...