هنرمندان تئاتر کرمانشاه مظلومیت مردم فلسطین را به تصویر کشیدند


هنرمندان تئاتر کرمانشاه مظلومیت مردم فلسطین را به تصویر کشیدند

گروه فرهنگی ــ معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه گفت: هنرمندان تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه با حمایت دفتر ترویج و تبلیغ قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان با حضور در راهپیمایی روز قدس مظلومیت مردم فلسطین را به تصویر کشیدند.

هنرمندان تئاتر کرمانشاه مظلومیت مردم فلسطین را به تصویر کشیدند

محسن کرمیان، معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، اظهار کرد: معتقدیم زبان هنر بهترین راه انتقال آرمان‌های والا به جامعه به سهولت است.
وی افزود: یکی از راه‌های به تصویر کشیدن مظلومیت‌ها استفاده از زبان هنر است و هنری همچون تئاتر در این وادی بسیار تأثیرگذار است.
کرمیان با اشاره به حضور هنرمندان تئاتر خیابانی انجمن هنرهای نمایشی استان کرمانشاه در راهپیمایی روز قدس گفت: روز گذشته هنرمندان تئاتر استان با حضور در راهپیمایی روز قدس با زبان هنر مظلومیت مردم فلسطین را به نمایش درآوردند.
معاون قرآن و عترت استان کرمانشاه تصریح کرد: امسال هنرمندان تئاتر استان برای دومین سال متوالی با حضور در راهپیمایی روز قدس با ارائه اثر، مظلومیت مردم فلسطین را به تصویر کشیدند.
وی اظهار کرد: باید از ظرفیت‌های هنر برای بیان آرمان‌های انقلاب که تاکنون موفق به تصویر کشیدن آن‌ها نشده‌ایم بهره بگیریم.
کرمیان در پایان تأکید کرد: هنرمندان می‌توانند تا با زبان هنر ناگفته‌های بسیاری را به تصویر بکشند و در این راستا تئاتر صحنه به تصویر کشیدن آرمان‌ها است.
انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


کاردستی چرخه آب کلاس اول