پخش زنده دیدار تیم های والیبال ایران و چین


پخش زنده دیدار تیم های والیبال ایران و چین

پخش زنده دیدار تیم های والیبال ایران و چین را در این صفحه مشاهده کنید.

به گزارش خبرنگارشمانیوز: رقابت با ۱۵ حریف قدرتمند در ۵ هفته متوالی می‌تواند تدارک خوبی برای تیم ملی والیبال ایران پیش از تلاش برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد.
پخش زنده دیدار تیم های والیبال ایران و چین

فدراسیون جهانی والیبال در سال ۲۰۱۸ با همکاری یک شرکت مدیریت ورزشی آمریکایی، نسخه جدیدی از لیگ جهانی را به نام «لیگ ملت‌های والیبال» عرضه کرد تا پرونده لیگ جهانی پس از ۲۷ سال فعالیت از سال ۱۹۹۰ در سال ۲۰۱۷ بایگانی شود. در دوره نخست این مسابقات، روسیه و فرانسه به فینال رسیدند و در نهایت روس‌ها جام قهرمانی را بالای سر بردند.

حضور تیم ملی ایران در لیگ ملت‌های ۲۰۱۸ با وجود مسافرت‌های فراوان، چشمگیر نبود و شاگردان کولاکوویچ با ۷ پیروزی و ۱۰ شکست به کار خود پایان دادند. مسابقات سال ۲۰۱۹ از جایی برای تیم ملی ایران اهمیت پیدا می‌کند که بازیکنان ایرانی باید خود را برای مسابقات انتخابی المپیک آماده کنند. رقابت با ۱۵ حریف قدرتمند در ۵ هفته متوالی می‌تواند تدارک خوبی پیش از تلاش برای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو باشد، ضمن اینکه میزبانی ارومیه و اردبیل در هفته‌های سوم و چهارم، فرصت خوبی برای پیروزی برای شاگردان کولاکوویچ است که نیم‌نگاهی به حضور در جمع ۶ تیم نهایی مسابقات دارند.

سعید معروف، سید محمد موسوی، میلاد عبادی‌پور، فرهاد قائمی، پوریا فیاضی، امیر غفور، محمدجواد معنوی‌نژاد، علی شفیعی، مسعود غلامی، علی‌اصغر مجرد، جواد کریمی، پوریا یلی، مرتضی شریفی، محمدرضا مؤذن و محمدرضا حضرت‌پور بازیکنان تیم منتخب کولاکوویچ برای هفته‌های اول و دوم لیگ ملت‌ها هستند.

ساعت دیدار تیم های والیبال ایران و چین روز شنبه 11 خرداد ساعت 16:30 پخش خواهد شد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تصادف مرگبار در جاده جندق به معلمان