جزییات حضور قلعه نویی در سپاهان


جزییات حضور قلعه نویی در سپاهان

مسعود تابش علیرغم حرف و حدیث‌های این روز‌ها امیرقلعه نویی فصل بعد هم در سپاهان خواهد بود.


به گزارش خبرنگارشمانیوز و به نقل از ورزش سه: شب گذشته مسعود تابش مدیرعامل سپاهان در گفتگو با برنامه فوتبال برتر و در رابطه با حواشی بازی نیمه نهایی جام حذفی گفت: در داخل ورزشگاه اتفاق خاصی نیفتاد. البته هواداران دو تیم توهین‌هایی به هم کردند، اما اتفاقات در بیرون از ورزشگاه افتاده است.
جزییات حضور قلعه نویی در سپاهان

تابش با اشاره به مصدومان بازی ادامه داد: اتفاقاتی که گزارش می‌شود و این تعداد مصدومانی که می‌گویند در زد و خورد‌ها بوده اند، تعداد بسیار کمتری بوده و در حد ۵- ۶ نفر به اروژانس منتقل شده اند که به صورت سرپایی مداوا شده اند. حتی از همکاران خودمان هم در باشگاه سپاهان آسیب دیده اند.

مدیرعامل سپاهان در مورد آسیب دیده‌ها و عاملین آن بیان کرد: از کجا معلوم هواداران سپاهان بوده‌اند که به ماشین‌ها خسارت زده اند. من نمی‌دانم چه کسی به خبرنگاران گفته که ماشین هایشان را به پارکینگ نبرند. قرار نبود خبرنگاران ماشین شخصی خودشان را بیاورند. ما خودمان هم با ماشین شخصی به آن جا نمی‌رویم. هواداران هم می‌توانستند از پارکینگ عمومی ورزشگاه استفاده کنند.

او در مورد فروش بلیت با قیمت ١٠ هزار تومان به پرسپولیسی‌ها هم گفت: من زنگ زدم و گفتم قیمت بلیت‌ها را ۵ هزارتومان کنند. تنها شهری که بلیت ۵ هزار تومانی دارد اصفهان است. البته هواداران ما هم در تهران بلیت ۱۵هزارتومانی خریده بودند.

در نهایت تابش در مورد ادامه همکاری امیرقلعه نویی که خبر‌هایی در مورد پیوستنش به تراکتورسازی به وجود آمده خاطرنشان کرد: فصل بعد هم با امیرقلعه‌نویی هستیم و قرار داد داریم و حتی احتمالا تا ۲ سال آینده هم با ایشان هستیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403