مقابله با تفرقه افکنی امریکا و رژیم صهیونیستی مهمترین کارکرد روز قدس است


مقابله با تفرقه افکنی امریکا و رژیم صهیونیستی مهمترین کارکرد روز قدس است

حجت الاسلام گواهی با بیان اینکه روز قدس نمادی برای فراموش نشدن و ماندگاری مقاومت ملت فلسطین است، گفت: مقابله با تفرقه افکنی امریکا و رژیم صهیونیستی مهمترین کارکرد روز قدس است.

حجت الاسلام «عبدالعلی گواهی» در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتی خبرگزاری شبستان در مورد روز قدس گفت: روز قدس روز اسلام است که با ابتکار امام خمیی ره نامگذاری شد این روز سدی در برابر استکباری جهانی و نظام صهیونیستی است.

معاون تربیت و آموزش دفتر عقیدتی سیاسی فرماندهی کل قوا افزود: روز قدس نماد اسلام است این روز نمادی برای فراموش نشدن و ماندگاری مقاومت ملت فلسطین است.

وی در مورد مهمترین کارکر روز قدس اظهار کرد: مقابله با تفرقه افکنی امریکا و رژیم صهیونیستی مهمترین کارکرد روز قدس است و مسلمانان با حضور پر شور در راهپیمایی روز قدس این امر را یادآوری می کنند.

استاد حوزه و دانشگاه با اشاره به توطئه های تفرقه افکنی نظام استکباری با به راه انداختن جنگهای نیابتی در منطقه گفت: روز قدس به تمام توطئه های تفرقه افکنی نظام استکباری پایان می دهد و نماد وحدت کشورهای مسلمان در حمایت از حقوق ملت مظلوم فسلطین است.

حجت الاسلام گواهی گفت: قدس اولین قبله گاه مسلمانان است که ملت مسلمان نمی توانند به راحتی از کنار هتک حرمت آن عبور کنند./

پایان پیام/34

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه سیاسی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندوه