آمازون Echo Show 5 مجهز به نمایشگر کوچک معرفی شد


رسانه کلیک – آمازون Echo Show 5 از راه رسید. این دستگاه که از یک نمایشگر 5.5 اینچی بهره می برد و دارای اسپیکر است، با قیمت 89.99 دلار به فروش می رسد. اگر صفحه نمایش بزرگ اسپیکرهای Echo Show موردپسند شما نیست، شرکت آمازون دستگاه جدیدی را تحت عنوان Echo Show 5 وارد بازار کرده […] نوشته آمازون Echo Show 5 مجهز به نمایشگر کوچک معرفی شد اولین بار در...

رسانه کلیک – آمازون Echo Show 5 از راه رسید. این دستگاه که از یک نمایشگر 5.5 اینچی بهره می برد و دارای اسپیکر است، با قیمت 89.99 دلار به فروش می رسد.

اگر صفحه نمایش بزرگ اسپیکرهای Echo Show موردپسند شما نیست، شرکت آمازون دستگاه جدیدی را تحت عنوان Echo Show 5 وارد بازار کرده که صفحه نمایش آن کوچک تر و جمع و جورتر است. این محصول دارای یک صفحه نمایش مستطیلی شکل 5.5 اینچی، یک اسپیکر و یک دوربین بوده و نسبت به اکثر محصولات مشابه قیمت کمتری دارد و تنها با 89.99 دلار به فروش می رسد. این دستگاه همچنین امکان اتصال به دستیار صوتی گوگل یا الکسا را نیز برای کاربران فراهم می آورد.

جالب است بدانید که برای کج کردن و یا چرخاندن Echo Show 5، بهتر است از یک پایه مغناطیسی استفاده شود. این وسیله در فروشگاه اینترنتی آمازون با قیمت 19.99 دلار به فروش می رسد و به شما اجازه می دهد تا از اسپیکر به عنوان یک وسیله جانبی رومیزی یا یک ساعت زنگدار استفاده کنید.

آمازون Echo Show 5 مجهز به نمایشگر کوچک معرفی شد

این شرکت برای حفظ حریم شخصی افراد، یک پوشش فیزیکی را نیز برای دوربین آمازون Echo Show 5 در نظر گرفته است. کاربران می توانند این پوشش را روی لنز دستگاه کشیده و مانع دید دوربین شوند. این ویژگی در دستگاه های دیگر از طریق فشردن یک سوئیچ فیزیکی امکان پذیر است. اما برای اطمینان از خاموش بودن دوربین در این دستگاه ها می بایست حتما صفحه نمایش را روشن کرد.

اسپیکر هوشمند Echo Show 5 در رنگ های شنی و زغالی و از ماه آینده میلادی روانه بازار می شود. علاقه مندان می توانند از همین امروز نسبت به سفارش آن اقدام کنند.

نظر شما در رابطه با اسپیکر Echo Show 5 چیست؟ آیا این محصول جدید توانایی رقابت با محصولات مشابه را دارد؟ دیدگاه خود را با ما و دیگر کاربران در میان بگذارید.

Source: ubergizmo

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


شعر لطف حق به صورت داستان + متن شعر