سه خاطره تلخ از جام حذفی برای بازیکن سپاهان


محمد ایرانپوریان، مدافع سپاهان اگرچه یک بار سابقه قهرمانی در جام حذفی را با پیراهن تراکتورسازی داشته، اما در 3 فصل اخیر با 3 خاطره تلخ این رقابت‌ها را ترک کرده است. نوشته سه خاطره تلخ از جام حذفی برای بازیکن سپاهان اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

سه خاطره تلخ از جام حذفی برای بازیکن سپاهان

رکورد محمد ایرانپوریان در ناکامی در جام حذفی!
نویسنده : خبرگزاری فوتبال ایران
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۹ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۰:۴۴
سه خاطره تلخ از جام حذفی برای بازیکن سپاهان

محمد ایرانپوریان، مدافع سپاهان اگرچه یک بار سابقه قهرمانی در جام حذفی را با پیراهن تراکتورسازی داشته، اما در ۳ فصل اخیر با ۳ خاطره تلخ این رقابت‌ها را ترک کرده است.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

محمد ایرانپوریان در سال ۱۳۹۳ با پیراهن تراکتورسازی قهرمان جام حذفی فوتبال باشگاهی ایران شد، اما دو فصل پیش و در سال ۱۳۹۶ در مسابقه فینال یک ضربه پنالتی حساس را در دیدار تراکتورسازی برابر نفت تهران از دست داد تا در نهایت نفت به عنوان قهرمانی رقابت‌ها برسد و هواداران تراکتور او را عامل از دست رفتن قهرمانی بدانند.

فصل پیش هم در مرحله یک چهارم نهایی و در دیدار حساس تراکتورسازی برابر استقلال خوزستان، در وقت‌های اضافه سرخ‌پوشان تبریزی صاحب ضربه پنالتی شدند که باز هم ایرانپوریان این فرصت را از دست داد و تراکتور از جام حذفی کنار رفت!

حالا و در سال ۹۸ سومین ناکامی و خاطره تلخ محمد ایرانپوریان با پیراهن سپاهان در مرحله نیمه نهایی و با اخراج در بازی حساس مقابل پرسپولیس رقم خورد. ۱۰ نفره شدن و در ادامه ۹ نفره شدن این تیم در این بازی به طور قطع یکی از عوامل تاثیرگذار در شکست سپاهانی‌ها مقابل پرسپولیس بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لخته خون گوشتی شبیه جگر در پریودی چیست و چه علتی دارد‌؟ +‌روش درمان