دانلود سریال هانا Hanna


دانلود سریال هانا با دوبله فارسی دانلود سریال Hanna با لینک مستقیم قسمت 04 از فصل اول با دوبله فارسی قرار گرفت دانلود سریال خارجی Hanna با دوبله فارسی و کیفیت عالی از سرور های هکس دانلود نام سریال : هانا – Hanna | ژانر ( موضوع ) : اکشن، درام | زبان : فارسی محصول : آمریکا – 2019 | مدت زمان هر قسمت : 60 دقیقه .:: دارای امتیاز 7.6/10 از 10,405...

7.6/10 دانلود سریال هانا Hanna
سریال خارجی
دسته بندی : سریال خارجی
0 دیدگاه تاریخ انتشار :

دانلود سریال هانا با دوبله فارسی

دانلود سریال Hanna با لینک مستقیم

قسمت 04 از فصل اول با دوبله فارسی قرار گرفت

دانلود سریال هانا Hanna

دانلود سریال خارجی Hanna با دوبله فارسی و کیفیت عالی از سرور های هکس دانلود

نام سریال : هانا – Hanna | ژانر ( موضوع ) : اکشن، درام | زبان : فارسی

محصول : آمریکا – 2019 | مدت زمان هر قسمت : 60 دقیقه

.:: دارای امتیاز 7.6/10 از 10,405 رای در IMDB ::.

. نسخه بازبینی و سانسور شده .

.

سازنده : David Farr | بازیگران : Haluk Bilginer, Cansu Dere, Metin Akdülger

خلاصه داستان : سریال هانا، هانا یک دختر 15 ساله است که با اریک، تنها مردی که تا به حال به عنوان پدرش شناخته در جنگلی دورافتاده واقع در لهستان زندگی می کند.اریک یک بار زنان باردار را در یکی از برنامه های سازمان سیا به نام UTRAX به کار گرفته است ، و در انجا DNA بچه انها را ترمیم کرده و بهبود بخشیده تا ابرسربازانی را پرورش دهد.هنگامی که اریک عاشق جوانا، مادر هانا میشود، او هانای کودک را نجات می دهد و همراه آنها فرار می کند.سپس سازمان سیا(CIA) به مریسا، نماینده داخلی سازمان، دستور میدهد تا پروژه را خاتمه دهد و تمام نوزادان را از بین ببرد.پس از 15 سال زندگی پنهانی در جنگلی در لهستان، اریک و هانا هدف مریسا قرار گرفته اند که قسم خورده انها را دستگیر کند.

.

دانلود سریال پیشنهادی :

دانلود سریال چرنوبیل

.

دانلود سریال هانا Hanna

.

معرفی سریال : سریال Hanna بر اساس فیلمی با همین نام توسط آمازون ساخته و پخش شد. فیلم هانا راوی ماجرای دختری 16 ساله بود که توسط پدرش، اریک هلر در فنلاند تمرین داده می‌شود تا تبدیل به یک آدمکش حرفه‌ای شود.فصل نخست سریال هانا به کارگردانی دیوید فار انگلستانی، در 8 قسمت از آمازون پخش شد و در سال 2020 شاهد بازگشت این مجموعه با یک فصل دیگر خواهیم بود. در فیلم Hanna به کارگردانی جو رایت بازیگران سرشناسی همچون سیرشا رونان، کیت بلانشت و تام هالندر به ایفای نقش پرداختند، اما در سریال آمازون با تیم بازیگری متفاوتی مواجه هستیم؛ به عنوان مثال ازمی کرید مایلز در این مجموعه برای اولین بار نقش شخصیت اصلی یک داستانی را ایفا می‌کند. از دیگر بازیگران سریال Hanna می‌توان به یوئل کینامان و میری انوس اشاره کرد. در این سریال آمازون قرار است شرح کامل‌تر و هیجان‌انگیزتر ماجراجویی‌های هانا و پدرش را شاهد باشیم.

.

Hanna , In equal parts high-concept thriller and coming-of-age drama, HANNA follows the journey of an extraordinary young girl raised in the forest, as she evades the relentless pursuit of an off-book CIA agent and tries to unearth the truth behind who she is.

توضیحات دوبله فارسی سریال هانا

گویندگان : …

امتیاز 5.00 ( 1 رای )
دانلود سریال هانا Hanna
نمایش تریلر
دانـلـود

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فیلم و سریال

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


زخم هموفیلی بر تن رنجور بیماران