فراهم کردن محیط امن شب های قدر مستلزم همکاری مردم با نیروی انتظامی است


فراهم کردن محیط امن شب های قدر مستلزم همکاری مردم با نیروی انتظامی است

سرهنگ زراعتیان گفت: فراهم کردن محیطی امن و آرام برای راز و نیاز با معبود در این شب های قدر، مستلزم همکاری مردم با نیروی های انتظامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از شیراز، «سرهنگ اسماعیل زراعتیان»، امروز (یکشنبه 5 خرداد) از حضور اکیپ های گشتی در تامین نظم و امنیت شب های قدر و مراسم احیا در مساجد و اماکن متبرکه با حضور انبوهی از مردم روزه دار در این شهرستان اشاره کرد و گفت: احیاء شب قدر و عبادت و راز و نیاز با خداوند از اعمالی است که دراین شب ها بسیار بر آن سفارش شده است.

فرمانده انتظامی شهرستان مرودشت در ادامه افزود: بی شک برگزاری این چنین مراسماتی در کشور بدون تدابیر امنیتی و تلاش نیروهای متعهد و ولایت مدار کار بسیار سخت و دشواری است.

وی با اشاره برلزوم همکاری مردم در تامین نظم و امنیت شب های قدر، افزود: فراهم کردن محیطی امن و آرام برای راز و نیاز با معبود در این شب ها مستلزم همکاری مردم با نیروی های انتظامی است.

رئیس پلیس شهرستان مرودشت، با تاکید بر اینکه وظیفه پلیس برقراری نظم و امنیت است، خاطر نشان کرد: حفاظت از مومنان در حال عبادت، اجرش کمتر از ثواب شب زنده داری درشب های قدر نیست و اجر و ثواب آن نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

پایان پیام/130

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه قرآن و معارف

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام