شما مجری برنامه «10:10 دقیقه» شوید/ چه سوالی از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دارید؟


شما مجری برنامه «10:10 دقیقه» شوید/ چه سوالی از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دارید؟

سوالات خود را از رئیس کمیته امداد امام‌خمینی(ره) که مهمان برنامه 10:10 دقیقه باشگاه خبرنگاران خواهد بود، مطرح کنید.

شما مجری برنامه «10:10 دقیقه» شوید/ چه سوالی از رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) دارید؟به گزارش خبرنگار حوزه رفاه و تعاون گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) با حضور در باشگاه خبرنگاران جوان مهمان برنامه آینده «۱۰:۱۰ دقیقه» خواهد بود و به سؤالات پاسخ خواهد داد.

شما مخاطبان باشگاه خبرنگاران جوان می‌توانید سؤالات خود را از پرویز فتاح، رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) در بخش نظرات همین خبر ارسال کنید. این پرسش‌ها در گفتگو با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره) مطرح خواهد شد.

برنامه «۱۰:۱۰ دقیقه» در سال گذشته تلاش کرد در یک گفت‌وگوی رو در رو به شفافیت فضای رسانه‌ای کشور کمک و ابهامات موجود در ذهن مخاطبان در حوزه‌های مختلف را با حضور یک مهمان شاخص مرتبط با آن حوزه، به صورت صریح در یک زمان ۴۵ دقیقه‌ای بررسی کند.

در سری جدید این برنامه گفتگو محور قرار است نقش مخاطبان از طریق دریافت پرسش‌های مردم و طرح آن با مهمان برنامه پررنگ‌تر شود.

این برنامه که در باشگاه خبرنگاران جوان تولید می‌شود، یکشنبه‌ها ساعت ۱۰:۱۰ دقیقه شب روی سایت این مجموعه قرار می‌گیرد. مخاطبان می‌توانند با مراجعه به صفحه اول سایت باشگاه خبرنگاران جوان به نشانی www.yjc.ir به تماشای آن بنشینند.

برنامه گفتگو با رئیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، در روزهای آتی منتشر خواهد شد.

انتهای پیام/

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جلب توجه این استایل ساده نانسی عجرم+ عکس