دانلود انیمیشن اسکوبی دوو فرار رایانه ای دوبله فارسی و کیفیت HD

دانلود انیمیشن اسکوبی دوو فرار رایانه ای با دوبله فارسی , دانلود انیمیشن Scooby Doo دوبله , دانلود انیمیشن اسکوبی دوو جدید, دانلود انیمیشن 2019 , دانلود انیمیشن , دانلود انیمیشن دوبله

دانلود انیمیشن اسکوبی دوو فرار رایانه ای دوبله فارسی

این انیمیشن دوبله فارسی و سانسور شده و هیچ گونه صحنه غیر اخلاقی و مغایر با شئونات اسلامی ندارد.

نام اثر: انیمیشن اسکوبی دوو فرار رایانه ای

کیفیت: HD 720

ژانر: انیمیشن | انیمه

مخاطب: کودک و نوجوان

محصول: کشور آمریکا

زبان: فارسی (دوبله)

مدت زمان: 66 دقیقه

سال تولید: –

درباره انیمیشن:

Scooby-Doo یک رایانه متحرک متحرک است که شامل بسیاری از سریال های تلویزیونی متحرک از 1969 تا امروز و محصول کمپانی وارنر است. نوازندگان جو روبی و کن اسپیرز سریال های اصلی Scooby-Doo، Where Are You را برای تولیدات هانا-باربرا در سال 1969 ایجاد کردند. این سری کارتون های شنبه صبح شامل چهار نوجوان بود – فرد جونز، دافنه بلک، والما دینکی و نورویل ” شجری “راجرز و سخنرانی قهوه ای بزرگ دانی به نام Scooby-Doo، که اسرار مربوط به موجودات ظاهرا فراطبیعی را از طریق یک سری از حماقت و اشتباهات حل می کند.

داستان انیمیشن:

اسکوبی دو و دوستانش در یک بازی ویدئویی گیر افتادند، پس تا مرحله ی آخر مبارزه می کنند و با ویروس رایانه ای مقابله می کنند که…


تماشای آنلاین فیلم با ترافیک نیم بها::

لینک های دانلود با دوبله فارسی
کیفیت: 720p ، فرمت: mkv ، حجم فیلم: 678 مگابایت دانلود با کیفیت 720p

راهنمای دانلود:

لطفا برای پخش هرچه بهتر فایل های مالتی مدیا پلیر خود را آپدیت کنید! تنها پلیر مورد تایید وبسایت آپ تی وی، KMPlayer 4.1.4.7 به بالا می باشد. .

برای دانلود فیلم ها با گوشی اندروید تنها برنامه مورد تایید وبسایت آپ تی وی، Advanced Download Manager Pro v5.1.2 می باشد. .