ناامیدی در مسیر 66؛ فاجعه ای به نام مکلارن ایندی


موتوراسپورت ایران – مدیر اجرایی مکلارن، زاک براون اعتراف کرده است که آن ها فرناندو آلونسو را ناامید کرده اند، آنهم بابت عملکرد شرم آور تیم مکلارن در رقابت ایندی 500 و حذف شدن راننده اسپانیایی در مرحله تعیین خط این رقابت مهم بین المللی. فرناندو آلونسو به محوطه بریک یارد آمد آنهم با امید کسب قهرمانی در مسابقه ایندی 500 و به دست اوردن تاج سه گانه...

موتوراسپورت ایران – مدیر اجرایی مکلارن، زاک براون اعتراف کرده است که آن ها فرناندو آلونسو را ناامید کرده اند، آنهم بابت عملکرد شرم آور تیم مکلارن در رقابت ایندی 500 و حذف شدن راننده اسپانیایی در مرحله تعیین خط این رقابت مهم بین المللی.

فرناندو آلونسو به محوطه بریک یارد آمد آنهم با امید کسب قهرمانی در مسابقه ایندی 500 و به دست اوردن تاج سه گانه موتوراسپورت، اما دسته ای از اشتباهات باورنکردنی منجر به حذف او در مرحله تعیین خط ایندی 500 شد. مکلارن بلافاصله مدیر تیم ایندی یعنی باب فرنلی را اخراج کرد و حال در حال بازسازی تیم می باشد.

ناامیدی در مسیر 66؛ فاجعه ای به نام مکلارن ایندیناامیدی در مسیر 66؛ فاجعه ای به نام مکلارن ایندی فرناندو آلونسو و زاک براون در ایندی 500 2019

زاک براون در مورد فرناندو آلونسو اینگونه نظر خود را بیان نمود:

آلونسو یک انسان بسیار بزرگ و والامقامی هست و ما او را سرافکنده کردیم. فرناندو شایسته حضور در مسابقه بود اما مکلارن نه. من خیلی فکر کردم که چگونه این اشتباهات را شرح دهم و تا چه حد این مسئله را با مردم در میان بگذارم.

مکلارن طرفداران زیادی دارد و فرناندو آلونسو هم همین طور. باید با مردم روراست باشیم و تا جایی که می توانیم کمی از اتفاقات پشت پرده ای که رخ داده را برایشان توضیح دهیم. من همیشه معتقد بودم که مخفی کردن یک مسئله ای بسیار شرم اور تر از بیان کردن اشتباهات وارده در آن مسئله هست، برای همین من دوست دارم بگویم که چه اتفاقی افتاده است.

اشتباهات تیم ایندی مکلارن

1- عدم ساخت و تحویل به موقع فرمان خودرو!! مکلارن در لحظه آخر متوجه شد که تیم ایندی نتوانست فرمانی را برای خودروی آلونسو آماده کند و سراغ سازنده ای رفت و از آنها فرمانی را تحویل گرفت!

2- با در نظر گرفتن این موضوع که همیشه در رقابت های ایندی در مرحله تست و تمرین و تعیین خط و مسابقه امکان برخورد وجود دارد باید یک ماشین ذخیره در تیم ها وجود داشته باشد تا زمان از دست نرود اما مکلارن بابت اینکه خودروی ذخیره آنها دارای رنگ نارنجی بود (باید نارنجی پاپایا مکلارن میبود)، این خودرو آنها به موقع نرسید و آنها بعد از برخورد فرناندو الونسو با دیواره پیست دو روز از تمرین را از دست دادند.

3- ایرادات تکنیکی زیادی بین اعضای تیم و مهندسان وجود داشت که می توان از برجسته ترین آنها ایراداتی که به سیستم الکترونیک خودرو وارد بود و همینطور عدم نصب فشارسنج مناسب برای تایر خودرو که منجر به آسیب دیدن تایر فرناندو آلونسو در حین حرکت شد و بدتر از همه اشتباه گرفتن واحد سانتی متر و اینچ بین مهندسان که منجر به عملکرد بد خودرو درحین تعیین خط شد و خودرو بیش از اندازه روی زمین به قول معروف کشیده می شد.

ناامیدی در مسیر 66؛ فاجعه ای به نام مکلارن ایندیناامیدی در مسیر 66؛ فاجعه ای به نام مکلارن ایندی لاستیک فرناندو آلونسو در ایندی 500 2019

4 – زاک براون بیان کرد که:

من نمی خواهم به دنیا بگویم که مکلارن توسط احمق ها اداره می شود اما ما یک خودروی 229 مایلی داشتیم اما ضرایب دنده ای که استفاده می کردیم به ما قدرت رسیدن به سرعت 227.5 مایل را می داد. یعنی ما باز دوباره با تنظیمات اشتباهی که خودمان مقصرش بودیم خودمان را شکست دادیم.

ما اشتباهات زیادی کردیم و هر اشتباه منجر به اتفاقات اسفناک تری شد. من نسبت به طرفداران و فرناندو آلونسو اعلام وظیفه می کنم و از اینکه آنها را سرافکنده کردیم، احساس می کنم بیشتر از یک عذرخواهی بدهکارم. من امیدوارم که مردم قدر تلاش های ما را بدانند و این صداقت ما را درک کنند. ما اصالت موتوراسپورتی داریم و فرناندو ستاره ماست، ما عقب نمی کشیم و تسلیم نمی شویم. پرقدرت بازخواهیم گشت.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403