به گزارش افکارنیوز،

حسام محمودی درباره حضورش در سریال «دل دار» و موقعیت‌های نقش سامان بیان کرد: از جمله ویژگی‌های نقش سامان این است که برون گرایی دارد و چون کاراکتری عمل گراست دایم دست به کارهای متفاوتی می‌زند حتی اگر اشتباه باشد و این موقعیت‌های متفاوتی برای ارایه نقش بوجود اورده است.

وی در واکنش به اینکه این موقعیت‌ها به بازی واقعی‌تر نسبت به کاراکترش در «لحظه گرگ و میش» کمک کرده است، گفت: به نظرم کاراکتر من در آن سریال کلیشه‌ای نبود بلکه کاراکتری که بازی می‌کردم برعکس نقش سامان در «دل دار» برون گرایی کمتری داشت و بر این اساس نمایش گرا بودنش هم کمتر بود که اتفاقاً متناسب با آن کاراکتر چنین موقعیتی رقم خورد.

شانس سریال «دل دار»

بازیگر «سایه‌بان» درباره امکان استفاده از موقعیت‌های متفاوت در نقش گفت: این موقعیت‌ها اساساً توسط فیلمنامه پیشنهاد می‌شود و من این شانس را داشتم که در فیلمنامه «دل دار» با موقعیت‌های زیادی از این دست مواجه شدم؛ موقعیت‌هایی به جذابیت نقش کمک می‌کند و درواقع برگ برنده بازیگر است شما می‌توانید به این ترتیب انتخاب زیادی داشته باشید و مدل‌های مختلفی برای عصبانیت و داد زدن امتحان کنید.

وی درباره دومین همکاری خود با برادران محمودی اظهار کرد: خوش شانسی ما به عنوان بازیگر این است که هم جمشید و هم نوید محمودی ماجرای بازیگری برایشان مهم است و خیلی سعی می‌کنند با تمرین و بداهه‌پردازی و دقت روی آکسان‌گذاری‌های کوچک، تو را راهنمایی کنند.

این بازیگر درباره مقایسه سریال «دل‌دار» با دیگر سریال‌های ماه رمضان عنوان کرد: به نظرم سریال «دل‌دار» از باقی کارها بهتر است اما نه به این دلیل که خودم در این سریال بازی کرده‌ام. (می‌خندد)

تلویزیون همین قصه‌های تکراری را می‌خواهد

وی در واکنش به اینکه فیلمنامه سریال قصه جدیدی از ازدواج، کار و مشکلات جوانان ارایه نمی‌کند، توضیح داد: وقتی تلویزیون همین قصه‌های تکراری را می‌خواهد چه کار دیگری می‌شود ساخت. تلویزیون به سختی موضوع جدید می‌پذیرد و مخصوصاً در ماه رمضان ترجیح می‌دهد موضوعات و قصه‌هایی را بسازد که یک بار تست شده و جواب داده است.

بازیگر «لحظه گرگ و میش» درباره علاقه‌هایی که در این سریال با توجه به موقعیت طرف مقابل شکل گرفته است، بیان کرد: روند علاقه‌ها خیلی عجیب نیست و ما در اطرافمان هم زیاد دیده‌ایم که یک نفر پای پسری ایستاده است که شاید شما او را آدم حسابش نکنید.

محمودی که کار هنری خود را با تئاتر شروع کرده است، در بخش پایانی به شروع کارش اشاره کرد و گفت: من کلاس‌های بازیگری را ابتدا از طریق کلاس بازیگری مهین اسکویی و بعد کارگاه بازیگری امین تاریخ شروع کردم. بعد از آن خاطرم هست هنوز دانشجوی هنر نشده بودم که به کلاس‌های حسن معجونی در دانشکده سینما و تئاتر دانشگاه هنر می‌رفتم چون علاقه زیادی به این درس‌ها و خود معجونی داشتم. بعد از آن معجونی ورکشاپی برگزار کرد که در آن شرکت کردم و در شکل گیری مسیر بازیگری من خیلی موثر بود. به این ترتیب که اولین اجرای تئاتری من با «مرغ دریایی» به کارگردانی حسن معجونی شکل گرفت و از طریق آن اجرا اتفاق درخشانی برای من رخ داد.