گردهمایی صنعتگران سرامیک ایران و جهان


گردهمایی صنعتگران سرامیک ایران و جهان

نمایشگاه صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنعت کاشی از ایران و جهان نهم تیر در تهران بر گزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ به نقل از روابط عمومی و اطلاع رسانی بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران؛ صنعتگران، تولیدکنندگان و فعالان اقتصادی حوزه صنعت کاشی، سرامیک کشور از شهرهای مختلف کشورمان و دیگر مناطق جهان از نهم تا دوازدهم تیرماه در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران(CERAFAIR-2019) گردهم می آیند تا ضمن تبادل اطلاعات و ارائه و عرضه نوین ترین تولیدات خود، در جریان پیشرفت های این حوزه نیز قرار بگیرند .
آقای مهندس بهنام عزیززاده رئیس ستاد اجرایی این نمایشگاه گفت : نمایشگاه بین المللی کاشی و سرامیک تهران بزرگترین نمایشگاه کاشی و سرامیک کشور و یکی از سه نمایشگاه بزرگ این صنعت در منطقه خاورمیانه محسوب می شود.
وی اضافه کرد: امسال در بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران شاهد حضور و مشارکت شرکت ها و واحدهای مختلف تولیدی از مناطق مختلف کشور و همچنین حضور شرکت های خارجی از چند کشور هستیم.
عزیززاده افزود: این نمایشگاه در فضایی به مساحت تقریبی 30 هزار متر مربع، در 7 گروه کالایی؛ کاشی و سرامیک، ماشین آلات و تجهیزات، چینی بهداشتی، رنگ و لعاب، مواد اولیه، پخت سوم و شیرآلات، سرویس های بهداشتی، پخش کاشی و نشریات مرتبط و در 11 سالن نمایشگاهی محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران برگزار خواهد شد.
رئیس ستاد اجرایی نمایشگاه گفت: بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی کاشی، سرامیک و چینی بهداشتی تهران فرصت مغتنمی است تا تجار، انبوه سازان، طراحان، مهندسان، معماران وکاربران و همچنین دانشجویان رشته سرامیک بتوانند با آخرین دستآوردهای تولید کاشی و سرامیک و با طرح های جدید آشنا شوند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اقتصادی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ روزانه پنجشنبه 6 اردیبهشت 1403 با معنی و تفسیر دقیق