اچ پی از کوله پشتی واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کرد


اچ پی از کوله پشتی واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کرد

اچ‌پی در جریان نمایشگاه کامپیوتکس 2019، نسخه جدیدی از کوله‌پشتی واقعیت مجازی خود را معرفی کرد.

اچ‌پی سه سال پیش، اولین کوله پشتی واقعیت مجازی‌اش را در نمایشگاه کامپیوتکس (computex) تایپه معرفی کرد و اکنون در نمایشگاه امسال از نسخه جدید آن رونمایی کرده است. اچ‌پی درواقع ایده اصلی را در این‌ کوله‌پشتی بازطراحی نکرده اما آن را به‌نوعی ارتقاء داده است.

این کوله‌پشتی واقعیت مجازی جدید HP VR Backpack G2 نام دارد و از سخت‌افزارهایی همچون نسل هشتم پردازنده Core i7 اینتل و پردازنده گرافیکی RTX 2080 انویدیا بهره می‌برد. به‌گفته‌ی اچ‌پی، کوله‌پشتی جدید ۳۰ درصد عملکرد بهتر و ۲۵ درصد پردازش گرافیکی سریع‌تر را نسبت به نسخه پیشین دارا است. در کوله‌پشتی واقعیت مجازی جدید، درست مانند کوله‌پشتی Omen X، می‌توان آن را روی پایه‌ای مخصوص قرار داد تا همانند یک کامپیوتر فشرده گیمینگ عمل کند.

اچ پی از کوله پشتی واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کرد

به‌گفته‌ی یکی از متخصصان واقعیت مجازی وب‌سایت ورج که شانس امتحان این کوله‌پشتی را داشته است، این محصول احساس خوبی را به کاربر منتقل می‌کند و مکان باتری نیز در مقایسه با نسخه قبل راحتی بیشتری دارد. او همچنین ذکر کرده است که برای پاک‌کردن دستگاه، قاب آن را به‌‌راحتی می‌توان جدا کرد. این نکته بسیار مهم است؛ زیرا چنین محصولی به‌احتمال زیاد به‌جای مصارف خانگی، بیشتر در اماکن عمومی و شرکت‌ها مورد استفاده قرار می‌گیرد.

اچ‌پی موارد استفاده محصول جدید خود را برای محیط‌های سرگرمی چندکاربره، بررسی معماری سازه‌ها و شبیه‌سازی طراحی هدف قرار داده است.

قیمت این کوله‌پشتی واقعیت مجازی ۳,۲۹۹ دلار است و تابستان سال جاری میلادی برای فروش عرضه می‌شود.

اچ پی از کوله پشتی واقعیت مجازی جدید خود رونمایی کرد


برای مشاهده کلیه اخبار و مقالات و تماشای ویدیوهای مرتبط با نمایشگاه به صفحه اختصاصی Computex 2019 مراجعه کنید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود اهنگ عزیز منی جون منی تو همه میدونن مال منی