با توقف در محل‌های غیرمجاز باعث ترافیک نشویم


با توقف در محل‌های غیرمجاز باعث ترافیک نشویم

رئیس آموزش همگانی پلیس راهور پایتخت: توقف در خارج از محل‌های مجاز موجب انسداد راه، ترافیک و بی نظمی می‌شود

با توقف در محل‌های غیرمجاز باعث ترافیک نشویمبه گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سرهنگ مسلم موسوی پناه در گفتگو با پایگاه خبری پلیس گفت: رانندگان باید وسایل نقلیه خود را در منتهی الیه سمت راست و محل‌های مجاز پارک کنند، چون توقف در خارج از این محل‌ها موجب انسداد راه، سنگینی ترافیک و بی نظمی در رفت و آمد می‌شود.
وی با اشاره به ماده ۱۵۸ قوانین راهنمایی و رانندگی افزود: در صورت رعایت نکردن این ماده قانونی، رانندگان مشمول جریمه خواهند شد.
رئیس اداره آموزش همگانی پلیس راهنمایی و رانندگی پایتخت عنوان داشت: متداول‌ترین نوع توقف غیرمجاز پارک دوبله است، همین رفتار ساده که برخی رانندگان برای خرید کردن یا سوار و پیاده کردن مسافران در معابر انجام می‌دهند سبب ایجاد ترافیک، انسداد راه، تغییر مسیر سایر خودرو‌های عبوری، عدم حرکت صحیح خودرو‌ها بین خطوط و در نتیجه کاهش سطح آرامش روانی رانندگان و شهروندان و در برخی موارد منتج به بروز تصادفات نیز می‌شود.
وی از رانندگان پایتخت درخواست کرد در راستای رعایت حقوق شهروندی و حفظ نظم شهری و بالا بردن سطح آرامش روانی همه کاربران ترافیک ضمن رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی از تخلفات ساکن اعم از توقف به صورت دوبله، توقف در محل‌های غیر مجاز و ... پرهیز کنند تا شهری منظم‌تر و با ترافیکی روان‌تر داشته باشیم.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


بیوگرافی نشنیده آیسان آقاخانی زن محمدرضا گلزار ! + عکس ها و خصوصی ها