تقویم نمایشگاه های استانبول 2019


هر سال تعداد زیادی نمایشگاه در شهر استانبول برگزار می شود. موضوعات نمایشگاه های استانبول متنوع هستند. با شرکت در نمایشگاه های استانبول می توانید در جریان آخرین اخبار انواع صنایع قرار بگیرید و با بهترین های آن صنعت آشنا شوید. با توجه به موقعیت شهر استانبول این فرصت برای ایرانیان فراهم است تا به راحتی به بهترین و به روزترین نمایشگاه ها دسترسی داشته...

هر سال تعداد زیادی نمایشگاه در شهر استانبول برگزار می‌شود. موضوعات نمایشگاه های استانبول متنوع هستند. با شرکت در نمایشگاه‌های استانبول می‌توانید در جریان آخرین اخبار انواع صنایع قرار بگیرید و با بهترین‌های آن صنعت آشنا شوید. با توجه به موقعیت شهر استانبول این فرصت برای ایرانیان فراهم است تا به راحتی به بهترین و به روزترین نمایشگاه‌ها دسترسی داشته باشند. فرصت را برای بازدید از جذاب‌ترین نمایشگاه‌های بین‌المللی با استانداردهای اروپایی در استانبول از دست ندهید.

لیست بهترین نمایشگاه‌هایی که قرار است در سال جاری در استانبول برگزار شود را برای‌تان ضمیمه کردیم. شرکت در نمایشگاه های استانبول می‌‌تواند دروازه‌ای برای تبادل اطلاعات با کسب و کارهای مشابه با حرفه خودتان باشد.

فواید شرکت در نمایشگاه های استانبول چیست؟

آشنایی با برترین تکنولوژی‌های موجود در عرصه کسب و کار مورد نظرتان در نمایشگاه‌های استانبول میسر است. امکان تبادل اطلاعات با افرادی که کسب و کار مشترک با شما دارند، در نمایشگاه‌های استانبول فراهم است. از طرفی می‎توانید در نمایشگاه‌های استانبول اطلاعات به روز را دریافت کنید. در نهایت در نمایشگاه‌ های استانبول می‌توایند خرید آخرین محصولات در یک بازار بین‌المللی را تجربه کنید.

تقویم نمایشگاه های استانبول 2019

عنوان نمایشگاه های استانبول تاریخ برگزاری توضیحات
نمایشگاه صنایع عمران و ساختمانی استانبول 18 تا 22 جون

28 خرداد تا 1 تیرماه

این نمایشگاه شما را با تکنولوژی‌های جدید در زمینه صنایع عمران و ساختمانی آشنا خواهد کرد. اینجا فرصت مناسبی است تا با بهترین‌های این صنعت آشنا شوید. اگر کسب و کار مرتبط با صنعت ساختمان دارید شرکت در نمایشگاه استانبول صنایع ساختمانی را از دست ندهید.این نمایشگاه در روزهای 28 تا 31 خرداد در ساعت‌های 10 صبح تا 18:00 برگزار خواهد شد و در وز پایانی در ساعت 10:00 صبح تا 17:00 است.
نمایشگاه پوشاک، مد، چرم و لباس استانبول 10 تا 13 جولای

19 تا 22 تیر ماه

اگر عاشق مد و لباس هستید، نمایشگاه مد و لباس استانبول را از دست ندهید. نمایشگاه پوشاک و مد استانبول آخرین محصولات در صنعت پوشاک زنانه و مردانه و همینطور لباس‌های چرم را به نمایش می‌گذارد. با طرح‌های مختلف از پوشاک و لباس‌های زنانه آشنا شوید.
نمایشگاه GAMEX (بازی‌های کامپیوتری) 5 تا 8 سپتامبر
14 تا 17 شهریور ماه
نمایشگاه بازی‌های دیجیتال و کامپیوتری یکی از پرطرفدارترین نمایشگاه‌های استانبول اس. روزهای 14، 15 و 16 شهریور ماه، ساعت کاری نمایشگاه بازی های کامپیوتری استانبول از 10:00 صبح تا 18:00 است. روز آخر از 10:00 صبح تا ساعت 17:00 امکان بازدید وجود دارد.
نمایشگاه محصولات غذایی و تکنولوژی صنایع غذایی 4 تا 7 سپتامبر

13 تا 16 شهریور

برای کسانی که در حوزه صنایع غذایی فعال هستند این نمایشگاه اهمیت بسیاری دارد. صاحبان صنایع غذایی از سراسر دنیا دراستانبول گردهم می‌آیند و با هم به تبادل اطلاعات می‌پردازند. محصولات خود را می‌توانید در این نمایشگاه معرفی کنید و بریا صنعت غذایی خود بازار مناسب بیابید.
صنایع دکوراسیون خانه و آشپزخانهZUCHEX 12 تا 15 سپتامبر
21 تا 24 شهریور
در این نمایشگاه امکان ملاقات با خرده فروشان و صنایع ککوچ تا عمده فروش‌ها و صنایع بزرگ و فعال در حوزه دکوراسیون و لوازم آشپزخانه (دکور) وجود دارد. برای آشنایی بهترین کیفیت ساخت کابینت های آشپزخانه و سایر لوازم دکوراسیون آشپزخانه و خانه حتما سری به این نمایشگاه بزنید. ساعت بازدید از نمایشگاه 10:00 صبح تا 18:00 است که ر روز آخر مانند از 10:00 صبح تا 17:00 خواهد بود.
صنعت تبلیغات و چاپSIGN ISTANBUL 19 تا 22 سپتامبر
28 تا 31 شهریور
در این نمایشگاه 300 شرکت از 27 کشور در دنیا شرکت دارند. این نمایشگاه تکنولوژی‌های میلیون دلاری تا تکنولوژی چاپ دیجیتالی تبلیغات در ابعاد کوچکتر را عرضه می کند.

چطور به محل نمایشگاه‌های استانبول برویم؟

اکثر نمایشگاه‌های استانبول در محل دائمی نمایشگاه‌های استانبول تشکیل می‌شوند. این مرکز در منطقه بیوک چکمجه استانبول قرار دارد.

محل برگزاری نمایشگاه‌های دائمی استانبول روی نقشه

منبع: وبسایت رسمی نمایشگاه های استانبول با نام Tuyap

اگر اطلاعات بیشتری نیاز دارید، با کلیک روی یکی از آیکون‌های زیر مستقیما با همکاران ما در ترکیه تماس بگیرد.

تقویم نمایشگاه های استانبول 2019 تقویم نمایشگاه های استانبول 2019


1398/03/07 | کد مطلب: 1268
تقویم نمایشگاه های استانبول 2019
تقویم نمایشگاه های استانبول 2019 هانیه کاظمی
تقویم نمایشگاه های استانبول 2019مهندس برق، ارشد مدیریت، عاشق ورزش، موسیقی، مطالعه و تماشای فیلم

تهیه و تدوین: تحریریه دالاهو
لطفا در نشر دانسته‌های خود کوشا باشید.
برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب‌سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.


به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گردشگری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


حال خوش کمند امیرسلیمانی /عکس