مرگ کارگر بر اثر سقوط در چاه


مرگ کارگر بر اثر سقوط در چاه

معاون عملیات سازمن آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد گفت: حادثه سقوط در چاه در شهرک صنعتی توس جان یک کارگر را گرفت.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه خبری آتش نشانی مشهد، مهدی رضایی در شرح این خبر، افزود: روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در شهرک صنعتی توس به سامانه 125 آتش‌نشانی مشهد گزارش شده که بعد از گزارش این حادثه گروه نجات ایستگاه‌های 43 و 36 آتش‌نشانی بلافاصله با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

وی ضمن تشریح جزئیات محل حادثه، افزود: محل وقوع این حادثه یک کارگاه در شهرک صنعتی توس بود که در محوطه آن یک حلقه چاه آب به عمق حدود 120 متر وجود داشت که به علت نامعلومی فردی به انتهای چاه سقوط کرده بود.

رضایی با بیان این‌که «در داخل این چاه مقدار زیادی آب وجود داشت»، اظهار کرد: این کارگر داخل آب سقوط کرده و در آن گرفتار شده بود. با توجه به شرایط سخت موجود، نجاتگر آتش‌نشانی به داخل چاه اعزام شد و عملیات را آغاز کرد.

معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد در ادامه اظهار کرد: بعد از خروج این کارگر از داخل آب و انتقال وی به سطح زمین، تحویل عوامل اورژانس شد، اما متأسفانه این کارگر جان خودش را از دست داد.

وی با بیان این‌که «پس از ایمن‌‌سازی محل، عملیات آتش‌نشانان خاتمه یافت»، گفت: علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

این مقام مسئول در آتش‌نشانی مشهد هم‌چنین از کارگران و مقنی‌هایی که در زمینه چاه فعالیت می‌کنند خواست که قبل از آغاز فعالیت خود از سلامت و تجهیزات مورد استفاده به ویژه طناب‌ها و تسمه‌های مهارکننده و انواع گره‌های لازم اطمینان حاصل کنند. هم‌چنین اگر از موتور گیربکس برای پایین رفتن استفاده می‌کنند از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه خراسان رضوی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اندازه گیری اندام کودک در متد مولر