52 سیلی در روز عشق چینی ها هدیه به نامزد حواس پرت !


52 سیلی در روز عشق چینی ها هدیه به نامزد حواس پرت !

رفتار عجیب یک دختر چینی با نامزدش در یکی از خیابان‌های این کشور سوژه رسانه‌ها شد.

به گزارش سرویس فضای مجازی خبرگزاری صدا وسیما ؛ اختلاف سلیقه و دعوای زناشویی در زندگی هر زوجی می‌تواند وجود داشته باشد، اما بدون شک خیابان و اماکن عمومی بدترین مکان برای نشان دادن این اختلافات سلیقه‌ای یا دعوا‌های زناشویی است؛ مانند اشتباهی که به تازگی یک دختر جوان چینی با نامزدش در خیابان انجام داد که موجب شد او به سوژه رسانه‌ها در این کشور تبدیل شود.
ویدئویی که این دختر را در حال سیلی زدن به نامزد خود در یکی از خیابان های شهر "داژو" واقع در استان سی چوان چین در مقابل چشمان شاهدان عینی نشان می‌دهد به ویدئویی داغ در این کشور تبدیل شده است. در این اتفاق عجیب این دختر ۵۲ مرتبه به صورت نامزد خود در خیابان سیلی می‌زند. ظاهراً، چون نامزد این دختر در روز ولنتاین چینی برای او یک تلفن همراه جدید نخریده بود، همین مسئله موجب عصبانیت شدید این دختر شد و او دست به این اقدام غیرقابل قبول زد.
سرانجام یکی از شاهدان ضمن تماس با پلیس به این ماجرای عجیب خاتمه داد. پس از حضور پلیس در محل حادثه این مرد جوان ضمن دفاع از همسرش گفت که از او شکایتی ندارد و ضمن حفظ خونسردی خود با عدم واکنشش، قصد داشت عصبانیت زنش را فرو بنشاند. با این حال پلیس به این زن تذکر داد در صورت تکرار این عمل در خیابان برای بازداشت او اقدام خواهد کرد و این زوج نیز متعهد شد که مسائل زناشویی خود را در خانه و با گفتگو حل نماید.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فناوری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


دانلود کتاب کار دیکته شب اول ابتدایی - کتاب گاج