ولنتینو روسی: کمبود قدرت یاماها در 2019 بسیار زیاد است


موتوجی پی ایران – ولنتینو روسی می گوید که یاماها در مقایسه با موتورهای رقبا، فاقد سرعت لازم است و او در گرندپری فرانسه، زمان زیادی را در مستقیمی پیست لمانز از دست داده است. روسی در نقاط سرعت گیری پیست لمانز، کم ترین سرعت را در بین تمام موتورسوارن به ثبت رسانده و در انتهای مسابقه نیز نتوانست رده ای بهتر از پنجمی کسب کند. او در طول مسابقه پا به پای...

موتوجی پی ایرانولنتینو روسی می گوید که یاماها در مقایسه با موتورهای رقبا، فاقد سرعت لازم است و او در گرندپری فرانسه، زمان زیادی را در مستقیمی پیست لمانز از دست داده است.

روسی در نقاط سرعت گیری پیست لمانز، کم ترین سرعت را در بین تمام موتورسوارن به ثبت رسانده و در انتهای مسابقه نیز نتوانست رده ای بهتر از پنجمی کسب کند. او در طول مسابقه پا به پای دوکاتی ها پیش می رفت اما نمی توانست سبقتی از آن ها بگیرد زیرا موتورسوارن تیم ایتالیایی از برتری خود در مستقیمی ها به نحو احسن استفاده می کردند.

در حالی که روسی معتقد است که موتور یاماها از لحاظ مدیریت لاستیک ها و همچنین سواری بهتر شده است اما از قدرت لازم در مستقیمی ها برخوردار نیست:

به اندازه کافی سریع نبودم و زمان زیادی را در مستقیمی ها و شتابگیری بعد از پیچ های کند از دست می دادم.

کل مسابقه یکجا بودم تا اسلیپ استریم (خلاء پشت) موتور جلو را از دست ندهم و بتوانم برای سکو رقابت کنم. هدفم سکو بود اما سرعتم برای شکست دادن دوکاتی ها کافی نبود.

نکته مثبت اینجاست که پایان خوبی داشتم و در دورهای پایانی توانستم به رقابت بازگردم و به نظر می رسد که در این ناحیه مشکل ما نسبت به سال گذشته کم تر شده است اما این مورد برای سکو کافی نیست.

ما با برخی تنظیمات مختلف، عمر لاستیک ها را بهبود دادیم و همچنین موتور برای راندن بسیار خوب است. به نظر می رسد که رقبا گام های بیشتری برداشته اند، بخصوص هوندا که در حال حاضر اختلاف ما در مستقیمی با آن ها بسیار زیاد است. کافی است که شما فقط نگاهی به جدول سرعت ها بیاندازید، ما در تمام مسابقه از این ناحیه آسیب دیده ایم.

ولنتینو روسی: کمبود قدرت یاماها در 2019 بسیار زیاد استولنتینو روسی: کمبود قدرت یاماها در 2019 بسیار زیاد است ماوریک وینالس و ولنتینو روسی

روسی در پایان افزود:

در تاریخ، یاماها هیچ وقت در مستقیمی ها خارق العاده نبوده اما امسال زمان زیادی را از دست می دهیم.

مشکل انجین موتور است و فکر نمی کنم که بتوانیم آنچنان در این ناحیه بهبود داشته باشیم اما در موقعیتی قرار داریم که باید با حداکثر توان پیش برویم.

ما برای کسب سکو می توانیم در رقابت باقی بمانیم و هنوز هم چیزهای خوبی داریم که بستگی به هر پیست دارد. در شتابگیری نیز شاید بهبودهایی را پیدا کردیم اما خواهیم دید که چه خواهد شد.

این نوشته را به اشتراک بگذارید:

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه موتورسواری

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


لاپید: بن‌گویر با یک کلمه اسرائیل را رسوای عالم کرد