به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ مسعود سلیمانی، رئیس فدراسیون اسکواش، طی گفتگو با خبرنگار برنا در خصوص مباحث مطرح شده درباره استیضاح مسعود سلطانی‌فر، وزیر ورزش و جوانان، بیان کرد: در این چند سال اخیر اعتبارات با ترتیب منظمی به فدراسیون‌ها اعلام شده است، در حالی قبلا به جای این که دنبال کارهای فدراسیون باشیم، باید جلوی درب اتاق‌های مدیران و معاونین وزارتخانه می‌نشستیم تا ارتباط بگیریم. الان این مسائل به صورت خودکار انجام می‌شود و زمان بیشتری برای انجام کارهای اساسی در اختیار مدیر قرار می‌دهد.

وی افزود: مشکلاتی که در حال حاضر برخی از نمایندگان مجلس به آن اشاره کردند، باید در فرهنگ جامعه جستجو شود و وزیر ورزش در خصوص کاری نمی‌تواند بکند و عملکرد وزیر ورزش تاثیری روی رفتار تماشاچیان ندارد. وقتی رفاه اجتماعی به یک معضل امنیتی تبدیل شود، مردم نارضایتی خود را در مکان‌هایی که دیده می‌شوند، نشان بدهند و استادیوم آزادی بهترین مکان برای این کار است، جمعیت زیادی در آنجا حضور دارند و با اولین شعار لیدرها تماشاچیان هم ادامه می‌دهند.

سلیمانی عنوان کرد: مردم ما حاشیه دوست دارند و به جای این که بیشتر دنبال پیشرفت باشند، دنبال اتفاقاتی هستند که پیرامون یک مسابقه ورزشی رخ می‌دهد. سلطانی‌فر کار خود را به خوبی انجام می‌دهد و هیچ وقت در طول تاریخ ایران وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این هماهنگی را در عمل نداشته‌اند و این موضوع قابل تحسین است.

رئیس فدراسیون اسکواش در پایان گفت: من به شدت مخالف سرسخت تلفیق وزارت ورزش و جوانان بودم، به دلیل این که دقدقه یک جوان فقط ورزش نیست. حوزه کاری وزارت ورزش و جوانان بسیار گسترده است به همین دلیل هم جوان زیر سایه وزارت به جای این که اعتبار بگیرد گم می‌شود و این مسئله مختص یک وزیر نیست و هر شخص دیگری جای سلطانی‌فر بود این مشکل وجود داشت. نباید سیاست‌های اشتباه خود را گردن افراد دیگر بندازیم.