واکنش هافبک ژاپنی تراکتورسازی به لقب سوباسا !


هافبک ژاپنی تراکتورسازی می‌گوید هروقت در خیابان‌های تبریز قدم می‌زند، 50 تا 100 سلفی با هواداران می‌گیرد سوگیتا گفت: در کشور خودم هم به من سوباسا نمی‌گویند!! نوشته واکنش هافبک ژاپنی تراکتورسازی به لقب سوباسا ! اولین بار در پارس فوتبال | خبرگزاری فوتبال ایران | ParsFootball پدیدار شد.

واکنش هافبک ژاپنی تراکتورسازی به لقب سوباسا !

سوگیتا : در کشور خودم هم به من سوباسا نمی‌گویند!
نویسنده : خبرگزاری پارس فوتبال.کام
تعداد نظرات کاربران : ۰ نظر
تاریخ انتشار : دوشنبه ۶ خرداد ۱۳۹۸ | ۲۲:۲۲
واکنش هافبک ژاپنی تراکتورسازی به لقب سوباسا !

هافبک ژاپنی تراکتورسازی می‌گوید هروقت در خیابان‌های تبریز قدم می‌زند، ۵۰ تا ۱۰۰ سلفی با هواداران می‌گیرد سوگیتا گفت: در کشور خودم هم به من سوباسا نمی‌گویند!!

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

یوکیا سوگیتا در لیگ هجدهم یکی از بازیکنان تاثیرگذار فوتبال ایران بود؛ او که به عنوان اولین بازیکن ژاپنی تاریخ لیگ ایران به تراکتورسازی پیوست توانست روزهای خوبی را پشت سر بگذارد و حالا از انتخابش بسیار خوشحال است.

سوگیتا در مصاحبه‌ای با رسانه تصویری باشگاه تراکتورسازی صحبت‌های جالبی را درباره حضور در تبریز و برخی مسائل دیگر انجام داد. او در شروع حرف‌هایش گفت:

من فکر می‌کنم لیگ ایران لیگ خوب و کاملی است و به همین خاطر انتخابم این بود که به ایران بیایم. فکر می‌کنم حضور در ایران رزومه‌ام را قوی‌تر می‌کند. خوشحالم که در ابتدای فصل این انتخاب را داشتم.

سوگیتا در ادامه به هواداران پرشور تراکتورسازی اشاره کرد:

من در هیچ کدام از تیم‌هایی که حضور داشتم چنین جوی را در ورزشگاه خانگی ندیدم. در تبریز همه بازی‌ها ورزشگاه پر می‌شود و وقتی این حجم از هوادار را می‌بینم انرژی زیادی می‌گیرم. خوشحالم که در ایران حضور دارم. شاید جالب باشد که بدانید وقتی در تبریز در خیابان قدم می‌زنم حداقل باید ۵۰ تا ۱۰۰ سلفی با هواداران تراکتورسازی بگیرم. قطعا من شهر تبریز را با تماشاگران و هواداران پرشور تراکتور به هم‌وطنانم معرفی می‌کنم.

هافبک ژاپنی تراکتورسازی درباره اینکه هواداران آذربایجانی به او لقب سوباسا را داده‌اند، تاکید کرد:

وقتی بچه بودم کارتون فوتبالیست‌ها را دیده‌ام. خوشحالم که به من سوباسا می‌گویند. در کشور خودم هم هرگز این لقب را به من ندادند.

سوگیتا درباره دلیل انتخاب شماره ۲۴ در تراکتورسازی نیز گفت:

از زمان شروع فوتبال حرفه‌ای ام شماره ۲۴ را انتخاب کردم و در تراکتور نیز این راه را ادامه دادم. دوست دارم تا آخر فوتبالم شماره ۲۴ برتن کنم.

این بازیکن ژاپنی در پاسخ به این پرسش که در بازی ایران و ژاپن در جام ملت‌های آسیا دوست داشتی کدام تیم برنده شود، بیان کرد:‌

خیلی دوست داشتم ایران برنده باشد، چون هم‌تیمی‌هایم در تراکتورسازی در تیم ملی ایران بازی می‌کردند. همچنین دوست داشتم به مردم ژاپن این پیام را بدهم که ایران کشور قابل احترام و خوبی است.

سوگیتا درباره رابطه‌اش با بازیکنان تراکتورسازی گفت:

با ساسان(انصاری)، قائم(اسلامی‌خواه) و احسان(پهلوان) خیلی رابطه نزدیک‌تری دارم اما با اشکان دژاگه و مسعود شجاعی هم رابطه ام خوب است.

او درباره الگوی فوتبالی خودش خاطرنشان کرد:

سبک بازی مسی را دوست دارم اما خودم رونالدو را ترجیح می‌دهم.

سوگیتا همچنین گفت:

از هواداران خوب تراکتور تشکر می‌کنم که همیشه مرا مورد لطف خود قرار دادند. افتخار می‌کنم که در تبریز و در کنار این هواداران بازی می‌کنم.

در پایان این گفت‌وگو به هافبک ژاپنی تراکتور سازی چند کلمه اعلام شد که او پاسخ‌های جالبی داد:

تبریز:

یاد تراکتور می افتم.

استوکس:

مهاجم نوک عالی، تمام کننده عالی.

سوباسا:

خودم هستم!

غذای مورد علاقه:

برنج

زنوزی:

مالک بسیار خوب که حکم پدری بر گردن‌مان دارد.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه فوتبال داخلی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تقویم حجامت 1403