سقوط در چاه مرگ کارگر را رقم زد


سقوط در چاه مرگ کارگر را رقم زد

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد گفت: حادثه سقوط در چاه در شهرک صنعتی توس جان یک کارگر را گرفت.

سقوط در چاه مرگ کارگر را رقم زد
آتشپاد دوم مهدی رضایی گفت: روز گذشته یک مورد حادثه سقوط در چاه در شهرک صنعتی توس به سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی مشهد گزارش شده که بعد از گزارش این حادثه گروه نجات ایستگاه‌های ۴۳ و ۳۶ آتش‌نشانی بلافاصله با تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه اعزام شدند.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد افزود: محل وقوع این حادثه یک کارگاه در شهرک صنعتی توس بود که در محوطه آن یک حلقه چاه آب به عمق حدود ۱۲۰ متر وجود داشت که به علت نامعلومی فردی به انتهای چاه سقوط کرده بود.

وی با بیان اینکه در داخل این چاه مقدار زیادی آب وجود داشت، اظهار کرد: این کارگر داخل آب سقوط کرده و در آن گرفتار شده بود، با توجه به شرایط سخت موجود، نجاتگر آتش‌نشانی به‌داخل چاه اعزام شد و عملیات را آغاز کرد.

رضایی بیان کرد: بعد از خروج این کارگر از داخل آب و انتقال وی به سطح زمین، تحویل عوامل اورژانس شد، اما متاسفانه این کارگر جان خودش را از دست داد.

معاون عملیات آتش‌نشانی مشهد با بیان اینکه پس از ایمن سازی محل، عملیات آتش‌نشانان خاتمه یافت، عنوان کرد: علت بروز این حادثه در دست بررسی است.

وی از کارگران و مقنی‌هایی که در زمینه چاه فعالیت می‌کنند خواست که قبل از آغاز فعالیت خود از سلامت و تجهیزات مورد استفاده‌شان به ویژه طناب‌ها و تسمه‌های مهار کننده و انواع گره‌های لازم اطمینان حاصل کنند، همچنین اگر از موتور گیربکس برای پایین رفتن استفاده می‌کنند از سلامت آن اطمینان حاصل کنند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه اجتماعی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


اولین واکنش منوچهر هادی به ویدئوی جنجالی یکتا ناصر