مهمترین روزی شب قدر، قرار گرفتن در جبهه مومنین است


مهمترین روزی شب قدر، قرار گرفتن در جبهه مومنین است

یک عضو خبرگان رهبری با اشاره به اینکه اگر خدای متعال محبت اهل بیت(علیهم السلام) را روزی انسان کند آن فرد به خیر دنیا و آخرت رسیده است، گفت: همه شب‌ها باب رحمت الهی باز است ولی شب قدر رزق خاصی دارد که با تمام سال متفاوت است.

خبرگزاری شبستان، گروه مهدویت و غدیر: آیت الله «سید مهدی میرباقری» در مراسم شب بیست و یکم ماه مبارک رمضان در جمع عاشقان و منتظران امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) در مسجد مقدس جمکران، با اشاره به اینکه ماه رمضان ماه ضیافت خاص خدا است، اظهار کرد: در شب قدر که قلب ماه رمضان است رزق خاص و ویژه ای برای مومنین قرار داده می شود.

این عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به اینکه درهایی که در شب قدر به روی مومنین باز می شود هیچ زمان دیگری باز نمی شود، ابزار کرد: شب قدر شب رقم خوردن تقدیر یک ساله عالم به امضای امام زمان(عجل الله تعالی فرجه) است.

وی با اشاره به اینکه اگر خدای متعال محبت اهل بیت(علیهم السلام) را روزی انسان کند آن فرد به خیر دنیا و آخرت رسیده است، گفت: همه شب ها باب رحمت الهی باز است ولی شب قدر رزق خاصی دارد که با تمام سال متفاوت است.

میرباقری ادامه داد: رزق های خاص مثل رزق همراهی یاران امام حسین(علیه السلام) در کربلا و شهادت در مسیر ایشان در چنین شب هایی مقدر می شود.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین روزی این شب ها این است که انسان بتواند در جبهه مومنین قرار گیرد، بیان کرد: از حضرت حجت(عج) بخواهیم که ما را در جبهه کفار و منافقین قرار ندهد. امشب شبی است که این امر را از خدا بخواهیم که در صف یاران حضرت ولی عصر(عجل الله تعالی فرجه) و در زمره مقربین قرارگیریم .

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه باید از خدا بخواهیم موانعی که انسان را از خودش و اولیائش جدا می کند را از مسیرمان بردارد، گفت: اگر کسی می خواهد همراه امیرالمومنین(عللیه السلام) باشد باید از دنیا بزرگتر شود و دل بکند چون جلوه های دنیا انسان را از ولی خدا جدا می کند. مومن باید با دنیا تسویه حساب کند و دنیا و مادیات در نگاهش کوچک باشد تا بتواند به مقام معیت امام زمانش برسد.

پایان پیام/9

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه مهدویت

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


فال حافظ 30 فروردین + دانلود غزل حافظ