کتاب «اسلام و آمریکای شمالی» برای مسیحیان


کتاب «اسلام و آمریکای شمالی» برای مسیحیان

کتاب «اسلام و آمریکای شمالی» برای از میان بردن این ترس نوشته شده و کتاب خوان ها را تشویق می کند تا مسلمانان را به عنوان تهدید ندانند.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از « patheos»،اسلام دارای بیشترین سرعت رشد در میان مذاهب در سراسر جهان است و این حقیقت برای افرادی که شناخت دقیقی از اسلام ندارند و تحت تاثیر تلبغات منفی رسانه ای در غرب هستند نگران کننده شده است.

کتاب «اسلام و آمریکای شمالی» برای از میان بردن این ترس نوشته شده و کتاب خوان ها را تشویق می کند تا مسلمانان را نه به عنوان تهدید بلکه به عنوان زمینه ماموریت وعده داده شده در جهان،بدانند.

میکا فرایس و کیت ویتفلد نویسندگان این کتاب می گویند: «تلاش ما این است که با ارائه حقایق،اطلاعات و داستان های شخصی، ترسی که از مسلمانان در میان غیر مسلمانان وجود دارد را از بین ببریم.»

به عبارت دیگر، پیام اصلی این کتاب تشویق مسیحیان و غیر مسلمانان به تعامل بهتر ،درک و عشق به همسایگان مسلمانشان است.

نویسندگان این کتاب برای کمک به مسیحیان برای تعامل بهتر با مسلمانان گروهی از کارشناسان که شناخت خوبی نسبت به مسلمانان را دارند برای مشاوره در بخش هایی از این کتاب دعوت کردند.

درهم آمیختن صداهای مختلف قطعا یکی از مهمترین نقاط قوت این کتاب است. همه افرادی که در نوشتن این کتاب شرکت دارند این مسئله را از زوایای مختلف مورد بررسی قرار داده اند.

فصل اول این کتاب در مورد اسلام در جهان و جمعیت شناسی مسلمانان در آمریکای شمالی است.

فصل دوم به سوالاتی اختصاص دارد که در اذهان عمومی وجود دارد مانند اینکه آیا مسلمانان و مسیحیان مانند هم مانند هم خدا را عبادت می کنند؟

کتاب «اسلام و آمریکای شمالی» برای اولین بار در نوامبر سال ۲۰۱۸ میلادی منتشر شد.

پایان پیام/7

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه دینی و مذهبی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


قمر در عقرب در فروردین 1403 چه روزهایی است