جایگاه دوم تیم کشتی فرنگی ایران در مسابقات جام دولت ترنی خانف قزاقستان


به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما (http://www.iribnews.ir/) از آلماتی، تیم کشتی فرنگی منتخب ایران در جایگاه دوم مسابقات بین المللی جام دولت...

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما از آلماتی، تیم کشتی فرنگی منتخب ایران در جایگاه دوم مسابقات بین المللی جام دولت ترنی خانف در قزاقستان قرارگرفت. روسیه در جایگاه اول و قزاقستان در جایگاه سوم قرار گرفتند.
در روز پایانی مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام دولت ترنی خانف؛ علیرضا نجاتی کشتی گیر وزن شصت کیلوگرم که توانسته بود به مرحله نهایی راه پیدا کند بدلیل حاضر نشدن حریف قزاقستانی برتشک صاحب مدال طلا شد.
رامین طاهری کشتی گیر وزن هشتادو هفت کیلوگرم هم در پیکار نهایی؛ بازی را به حریف روسی خود واگذار کرد و به مدال نقره دست یافت.
پژمان پشتان در وزن هفتادوهفت کیلوگرم با غلبه بر حریف قزاقستانی به مدال برنز رسید.
محمد جوادرضایی در وزن شصت و هفت کیلوگرم با پیروزی برحریف قزاقستانی صاحب مدال برنز گردید.
شهاب قوره جی لی هم در وزن یکصد و سی کیلوگرم با شکست حریف روسی صاحب مدال برنز شد.
تیم ایران با تصاحب یک مدال طلا؛ یک نقره و سه برنز در جایگاه دوم و روسیه و قزاقستان به ترتیب درجایگاه اول و سوم قرارگرفتند.
در مسابقات بین المللی کشتی فرنگی جام دولت ترنی خانف که با حضور ورزشکاران دوازده کشور و هفده استان و منطقه قزاقستان به مدت دور روز به میزبانی شهر آلماتی برگزار شد؛ تیم منتخب کشتی فرنگی ایران با یازده ورزشکار حضور پیدا کرده بود.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه بین‌الملل

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


عکس پروفایل شهادت امام علی علیه السلام