استام: ده لیخت بازیکن بسیار خوبی است؛ او گزینه مناسبی برای منچستریونایتد است


استام: ده لیخت بازیکن بسیار خوبی است؛ او گزینه مناسبی برای منچستریونایتد است

مدافع سابق شیاطین سرخ معتقد است ده لیخت با وجود سن کم، مانند بازیکنان باتجربه بازی می...

طرفداری - یاپ استام مدافع پیشین شیاطین سرخ، معتقد است که ماتیاس ده لیخت انتخاب خوبی برای تقویت خط دفاعی تیم سابقش خواهد بود. مدافع 19 ساله آژاکس در روزهای اخیر به منچستریونایتد لینک شده است، اما بسیاری از گزارش ها حکایت از پیوستن او به بارسلونا، دارند.

به گزارش ManchesterEveningNews، مدافع هلندی سابق منچستریونایتد، باور دارد که ماتیاس ده لیخت، گزینه بسیار مناسبی برای تقویت خط دفاعی آشفته اوله گونار سولسشر است. استام پس از بازی امشب (26 می) اسطوره های منچستریونایتد در مقابل اسطوره های بایرن مونیخ، عنوان کرد:

ده لیخت بازیکن بسیار خوبی است و همانطور که همه می دانند، سن و سال بسیار کمی دارد. او با وجود سن کمش، همانند بازیکنان با تجربه بازی می کند. کار با توپ ده لیخت، بسیار خوب است و از نقطه نظر شرکت در کارهای هجومی نیز، عملکرد خوبی دارد. او از لحاظ بازی خوانی نیز، در سطح خوبی قرار دارد و در واقع، تمامی ویژگی های یک مدافع خوب را داراست. فکر می کنم مهم ترین چیز برای بازیکنان فوتبال، داشتن هدف است. این موضوع باعث پیشرفت کردن و رسیدن به سطوح بالا می شود. به عقیده من، ده لیخت در صورت پیوستن به یونایتد، عملکرد بسیار خوبی در این تیم خواهد داشت. از موضوع پیوستن او به منچستریونایتد مطمئن نیستم چرا که اخبار ضد و نقیضی در مورد آینده او گفته و نوشته می شوند. با این حال، به نظرم او گزینه مناسبی برای یونایتد است و البته خودش باید در مورد مقصد آینده اش تصمیم گیری کند. ده لیخت از آن دسته بازیکنانی است که مربیان به کار کردن با او علاقه دارند.

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه ورزشی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


جدیدترین عکس های 00:00 عاشقی با متن های رمانتیک