ماجرای افزایش حقوق دانشجو معلمان به کجا رسید؟


ماجرای افزایش حقوق دانشجو معلمان به کجا رسید؟

رئیس فراکسیون فرهنگیان درباره آخرین وضعیت اعمال افزایش حقوق دانشجو معلمان و صدور احکام آنها توضیح داد.

ماجرای افزایش حقوق دانشجو معلمان به کجا رسید؟به گزارش حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، حمیدرضا حاجی بابایی رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی اظهار کرد:به دنبال پیگیری های صورت گرفته از طریق سازمان امور استخدامی کشور و دیوان محاسبات و قائم مقام سازمان مدیریت وبرنامه ریزی کشور مبنی بر اعمال حداقل حقوق برای دانشجو معلمان، این دستورالعمل به وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شد.

وی در تبیین موضوع گفت: حداقل حقوق ۱۵ میلیون و۶۳۰ هزار است که با توجه به قوانین موجود دانشجو معلمان نیز مشمول این قانون می شوند.

رئیس فراکسیون فرهنگیان بیان کرد: وزارت آموزش وپرورش دانشجو معلمان را مشمول این قانون نمیدانست که با قوانین وادله ای که ارائه شد مجاب شده ومقرر شد پس از استعلام از سازمان امور اداری و استخدامی کشور نسبت به صدور احکام دانشجو معلمان اقدام کند.

وی افزود: به دنبال اعلام موافقت وزارت آموزش وپرورش، برای تسریع در صدور احکام دانشجو معلمان موضوع را شخصا از طریق سازمان امور اداری واستخدامی کشور پیگیری کردم که خوشبختانه امروز این حکم به وزارت آموزش وپرورش ابلاغ شد.

حاجی بابایی تصریح کرد: وزارت آموزش وپرورش مکلف است بر اساس ابلاغیه سازمان امور استخدامی کشور در اسرع وقت نسبت به صدور احکام حقوقی دانشجو معلمان اقدام کند.

انتهای پیام/

اصلاح حکم دانشجومعلمان با اعمال افزایش حقوق

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه علمی

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!


روی کلید واژه مرتبط کلیک کنید
منتخب امروز

بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


تغییر فوق العاده زیبای خانم بازیگر سریال در پناه تو بعد 29 سال ! / انگار قالی کرمانه !