اعلام فراخوان سومین دوره انتخاب کتاب سال استان اردبیل


اعلام فراخوان سومین دوره انتخاب کتاب سال استان اردبیل

گروه فرهنگی ــ مدیرکل ارشاد استان اردبیل از اعلام فراخوان سومین جشنواره انتخاب کتاب سال استان خبر داد و گفت: مؤلفان، مترجمان، ناشران و همه پدیدآورندگان بومی استان اردبیل در سراسر کشور تنها در صورتی که در سال‌های ٩٦-٩٧ کتاب چاپ اول منتشر کرده‌ باشند، مجاز به شرکت در این جشنواره خواهند بود.

اعلام فراخوان سومین دوره انتخاب کتاب سال استان اردبیلبه گزارش ایکنا از اردبیل، سیدناصر اسحاقی، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل، امروز، پنجم خردادماه در جمع تعدادی از خبرنگاران از اعلام فراخوان سومین جشنواره انتخاب کتاب سال استان خبر داد و در خصوص شرایط شرکت در سومین دوره انتخاب کتاب سال اردبیل، گفت: مؤلفان، مترجمان، ناشران و همه پدیدآورندگان بومی استان اردبیل در سراسر کشور تنها در صورتی که در سال‌های ٩٦-٩٧ کتاب چاپ اول منتشر کرده‌ باشند، مجاز به شرکت در این جشنواره خواهند بود.

وی افزود: جشنواره کتاب سال اردبیل در سه گروه تألیف، ترجمه و احیای متون برگزار خواهد شد و آثار ترکی و فارسی از سوی دبیرخانه پذیرفته می‌شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل با تأکید بر اینکه اولویت انتخاب با موضوعات مرتبط با استان خواهد بود، تصریح کرد: هر شرکت‌کننده باید دو نسخه از آثار خود را تا ٣٠ مرداد ٩٨ به دبیرخانه جشنواره به نشانی: اردبیل، خیابان شهید مطهری، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال کند.

اسحاقی گفت: شماره‌های ٣٣٢٣١٤٥٣ و ٣٣٢٣١٤٤٣ با پیش‌شماره ٠٤٥ پل‌ ارتباطی داوطلبان شرکت در جشنواره انتخاب کتاب سال اردبیل و پاسخگوی پرسش‌های احتمالی در این‌باره خواهند بود.

انتهای پیام

حتما بخوانید: سایر مطالب گروه گوناگون

برای مشاهده فوری اخبار و مطالب در کانال تلگرام ما عضو شوید!



بیشترین بازدید یک ساعت گذشته


چرا انسان های مدرن جایگزین نئاندرتال‌ها شدند؟